And the shadow of the day, will take my breath away

Okay for att rata ut lite fragetecken... Favorite ar amerikansk engelska och favourite ar engelsk. Att jag som bor i redneck land pratar amerikansk ar inte sa konstigt. Det ar precis som color, som jag stavade colour innan jag kom hit.

Finals day, first full day, all day testing. Ar nu klar med mer an halfen, vilket ar grymt skont. Har inga svara prov kvar, tyska, yearbook och photo imorgon. Nasta semester sa ska jag flytta upp en tyskaklass, inte helt kul med tanke pa att jag har glomt det mesta. Fast det ska bli skont att slippa vissa i den klassen, amerikanska fjortisar ar inte roliga. 5-6 ar en blandning av juniors och seniors tror jag, kan vara nagon enstaka sophomore ocksa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: