She's always avoided falling in love

Haha var historylarare ar jakligt skon, Vi har inte gjort nagot alls de senaste tre dagarna, istallet sa har vi hangt med honom och pratat, inte sa mycket med honom. Idag var det Olympics som var den stora grejen, och ga sa att Sverige ska vinna hockeyn. En kille som spelar hockey och jag hade en liten diskussion om det, och sen sa kom vi in pa curling av nagon anledning. Jag sa att vi ar grymma pa curling och han sitter inne pa sidna och sager, "No you don't, you lost to Canada (eller nat) so you suck." Haha, look at the women's, svarade jag och han sager, oooh burn nar han kollar upp det. Varan larare var sjukt irriterande i borjan men nu sa ar han faktist kul, han ar inte sa osaker langre. 

Just nu sa ar jag hemma hos Hannah, det ar meningen att vi ska jobba pa ett project, det som vi inte har borjat pa an, sa det kanske vi borde gora. jag ar for hungrig for det, och vi ska ata snart sa det ar ingen ide att borja.

Jag snackade med en kille om Sverige idag, och det var kul! Seniors pa min skola ar lattare att prata med an de flesta juniors. Inte mig emot, jag hade varit senior om jag hade varit amerikan. Han ar i bade min dramaclass och min government class, och i drama ska vi borja gora Shakespeare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: