Sometimes I drive too fast, just too feel the danger

Dag tva i Yellowstone har mest gatt at till forsoka hitta nagot att ha som souvenir. Igar kopte jag en bison som heter Bert. Han ar cool. dag sa kopte jag sjukt coola pyjamasbyoxor med algar pa. Vi sag inga algar i parken, men det ar lugnt, finns ju mer an tillrackligt runt Molnby.

Jag har inte berattat om Crazy aunt Susie, har jag? Hon halsar att hon ar vacker sexig och rolig. Jag har garvat sa sjukt mycket och hon ar kanon. Har verklien haft jattekul hela helgen. Det enda jag inte har gjort idag ar tranat, men jag har en timme pa mig, sa jag kanske sak ga ner och gora det. Vi far se.

Imorgon aker vi hem, men vi ska nog ata frukost pa nat stalle med megastora pankakor och varldens godaste varma choklad. Jag sager inte nej till det.

Jag maste kopa frimarken, sen ar jag accomplished. It's been a great weekend!

mam

Lägga upp några bilder från din helg!

Lovade hålla dig uppdaterad om OS... längdskidor i kväll vid 19 sv tid.



Kram kram, min cowgirl?

2010-02-15 @ 10:57:26
Big apple

2010-02-16 @ 10:08:43
big apple

Härligt tala med dig och med Sandi. Hon verkar verkligen vara jättemysig. Ser fram emot att få komma och hälsa på dig. Då ska jag rida på prärien../Pa

2010-02-16 @ 10:11:00
Faster Kattis

Charlotte Kalla har tagit ett Os GUld!!!!!!!! Kul va..Ska Snart titta på skidskytte tjejerna... mera guld vill jag ha.. Hoppas allt är bra med dig.

Kram Kattis

2010-02-16 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: