And I swear, you're just like a pill, instead of making me better, you keep making me ill

Snackade med en kille som simmar igar, och han hade stralande saker att beratta for en yearbook staff member. Killarna i laget ska traffas kvallen innan for ett shaving party! Och inte nog med det, jag tog mig friheten att bjuda in mig sjalv, och det var inga problem!!!! Det har kommer att bli sa sjukt bra, did someone say alternative coverage? Har aven fatt klartecken fran en av kaptenerna, och bada tva har sagt att de ska beratta for mig vilken tid det ror sig om. Didn't I say this would be the best spread ever? At least that I've made. 

I helgen sa ar det Super Bowl. Jag har bestamt mig for att Saints ar mitt lag, jag tycker battre om Louisiana an vad jag tycker om Indiana. inte for att jag har varit dar, men anda. Nagon maste man halla pa, annars ar det bara trakigt att kolla pa.
mam

Vilket lag håller familjen på? Hur intresserade är de?

Tror du att det blir det härlig Laggartorps stämming?



Kram

2010-02-05 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: