You can never get enough of what you don't really need

Jag har precis kommit hem efter att ha tillbringat kvallen pa Memorial Stadium, dar det spelades PowderPuff Football.  Det betyder for oinsatta att tjejerna spelar football och killarna cheerar. De var sa sota de sma pojkarna dar de stod och gjorde inte speciellt mycket. Kvallens hojdpunkt var nar the Band spelade Final Countdown. Da var man svensk och stolt. Maries Homecomingdate kollade lite snett pa mig nar jag hoppade upp och ner pa banken och sa "it's swedish, it's swedish!!!" Men vad kan man forvanta sig av en amerikan? Jag tycker inte ens om dem. Arhundradets logn. Bilderna pa pojkar i rosa ar the Wranglers, dansteamet som underhaller i pausen, bilderna pa cheerpojkarna ar sa daliga att jag inte vill visa dem. Kan ju passa pa att saga att det inte ar tomt pa laktarna utan att vi satt pa sidan som inte syns i bild. Matchen slutade 44-36 till Juniors/Sophomores.

Mina True Religionjeans gick sonder idag om nagon undrade, sa nu maste jag kopa nya jeans. Det ar inte det lattaste i det har landet kan jag beratta, for jag tanker inte under nagra omstandigheter ta pa mig bootcutjeans. Till och med jag har mer stilkansla an sa. Fortsattning foljer antagligen. Jag maste aven till VS och kopa nya behaar. Intresseklubben antecknar. Nu ar det dags for mig att fixa lunch tills imorgon, och aven grava fram min klasstshirt. Den ar enormt rosa, jag ska forsoka komma ihag att lagga upp en bild pa den imorgon. Jag maste aven komma ihag att paminna min Homecomingdate att kopa biljetter till the Dance. Han har valdigt kul at faktumet att jag maste dansa pa fredag. Jag ser inte fram emot det, nar han skulle lara mig att dansa sa slutade det med att jag stod pa hans fotter och han gick/dansade runt i koket. Jag blev aven bjuden av Chris men var redan upptagen. Chris ar en sophomore och lite speciell men jag madde daligt nar jag sa nej, for det syntes att han verkligen samlat mod for att fraga den svenska tjejen. Jag far hanga lite med honom pa fredag sa att han blir glad igen.

RUSTLE HUSTLE PEOPLE!
Greengreengreengreen
goldgoldgoldgoldgoldgoldgold

Jag taggar for the Homecoming Game, och det ar den enda ramsan jag kan.
kusinen plöen

Gillar bilder, mera bilder!! <3 :)

2009-09-23 @ 21:49:54
Amanda

så vem är din homecoming date ???

2009-09-23 @ 21:54:38
Faster Kattis

Verkar som om du trivs bra over there. Är väldigt sugen på att åka till ett varmt soligt skönt ställe ett tag.Sköt om dej vi lusläser det du skriver...Kram Kattis

2009-09-23 @ 22:28:10
Hrvatski

Nog borde du väl kunna hitta några jeans som passar..? Var det inte cowboys i Montana som kom på det där med jeans? Tja att Europe kommer från Sverige är det väl ingen som vet.. Lugnt i Zagreb. Fortfarande varmt och skönt. I övrigt inga nyheter. Ha det! Pa

2009-09-23 @ 23:30:24
Kalle

Hurru, till och med jag kan dansa... så hur illa kan det gå egentligen?



/Plöen

2009-09-23 @ 23:48:23
mam

Med tanke på musik - hur klara du dig utan din

i-pod????

Ska jag göra ngt åt den gamla?

Finns det ngt annat än Europe som nu får de nationalistiska känslorna att svalla över?

Kram på dig!



2009-09-24 @ 08:24:05
Louisa

åååååh, det skriker ju twilight om de där med daterna!!! i misss you kajsa, måste börja spara pengar till påsk :) juste, du kan nog aldrig gissa vart jag ska i januari...LETTLAND! iofs med projektarbetet men iaf. ska ut på lettlands landsbygder och dela ut paket till fattiga familjer, mkt spännande. forts följer.. haha. nu får du faktiskt skärpa dig när det gäller bilder, speciellt på en speciell människa hehe, du vet nog vem jag menar. never heard of smygfota kajsa? jag vet att du kan bättre än så här!

nu ska jag äta frulle/lunch sen till skolan. och snart är jag i pariiiiiis, det är exakt fyra veckor kvar :) saknar dig hoppas du har det bra och är lycklig! 1000 pussar och kramar!!

2009-09-24 @ 10:29:01
Gudmor Åsa

Hej där utbytesskrivaren! Jädrar vad du är bra på att berätta vad du gör och hur du har det. Roligt, roligt att läsa.

Idag vandrade jag hem i störtregn efter jobbet, med min lilla hund i snöre. Klockan har nu blivit nio och ...ja, det är ju bara dags att släpa sig (och vovven) ut igen. Hösten är fín, väldigt fin. Men ibland är det fint att vara inomhus när det är kolsvart och jättemycket natt därute.

kram från en sömnig Åsa

2009-09-24 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: