Touch me, take me to that other place

Jag sitter och vantar pa att Jeremy ska ringa och saga att han har kommit hem och kan umgas med mig. Jag har inga laxor idag som omvaxling, den enda dagen som han inte kunde traffa mig direkt efter skolan sa har jag inte laxor. I det har landet sa far man laxor fran en dag till nasta, och lamnar man inte in i tid sa ar man kord. For mig spelar det ingen roll for jag kommer inte graduata anda men jag kan inte skita helt i det, ett F racker. Mina betyg ar for ovrigt grymma, jag har A, A+ eller A- i alla amnen utom engelska dar jag har C+. Haha jag har aldrig haft sa daligt betyg i engelska. Igar traffade jag Jeremys basta kompis Chris och han var skon. Han bor i Helena sa de traffas inte jatteofta. Hans tjej var inte lika trevlig dock.

Det finns nagot jag verkligen gillar, och det ar Jeremys kallare. Vi lyssnar pa country och jag borjar verkligen gilla det, sarskilt vissa latar ar grymma. Jeremy lyssnade pa svensk musik, Mando Diao, men jag tror inte att han gillade det. Han sager aven att han inte kanner nagon skillnad pa svensk och amerikansk choklad! Halla, man undrar vad det ar for fel pa honom. Jag umgas med konstiga manniskor men jag tycker om dem.

Jag fick absolut ingen respons pa mitt forra inlagg sa jag forsoker igen. Spelar ingen roll vem du ar, skriv bara vem du ar och hur du hittade hit. Om du inte vill att jag ska publicera kommentaren sa gor jag inte det. Det ar faktist sjukt trakigt att skriva om ingen bryr sig.
Sandra

Jag följer dig på bloglovin så jag läser så fort du skrivit nåt nytt :)

2009-09-18 @ 05:27:22
URL: http://sanwas.blogg.se/
Hrvatski

Det var värst vilka grymma betyg du verkar kunna få, hur bär du dig åt? Countrymusik,hm, kallas att "go native". Idag åker jag till Brac.Inbjuden av min hyresvärd. Ska bli trevligt. Fördelen är att han bara talar kroatiska, så då får jag tillfälle att öva. Provar att skypa på söndag! Kram Pa

2009-09-18 @ 06:00:38
Clara

First one out, haha. nej men jag heter Clara, bor i stockholm och hittade hit genom forumet för utbytesstudenter. Ska troligtvis också åka iväg, men först 11/12 (til USA dårå). Tycker din blogg är skitbra, du skriver så att det blir roligt att läsa! Hoppas du har det skitbra där borta!

2009-09-18 @ 08:41:04
kusinen plöen

jag läser din blogg hela tiden! du får inte sluta skriva.!!!.(om det var det du menade) det är roligt att läsa åxå!!

2009-09-18 @ 15:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: