Next thing you know, now she get's low

HOMECOMING DANCE!
Vad ska man saga? Det var ett tag sen. Jag kan inte dansa men jag dansade sa att benen skakade nar jag slutade, och hade vi hallit pa langre sa hade pojken fatt bara ut mig till bilen. Fest har ar sjukt annorlunda, fast man kan inte kalla det fest egentligen. Det borjade med match. The mighty Rustlers kom in i matchen obesegrade den har sasongen, och de lamnade planen med samma status. Matchen slutade 55-12, utklassning nagon. Och the Knights andra Touchdown var bara tur sa jag tycker inte att den raknas. Det ar bara ett annat lag som ar obesegrade den har sasongen, Helena Capital. Vilka moter vi nasta vecka? Helena Capital. Helena ligger bara typ en timme bort sa jag och Hannah kanske aker dit, om vi kan fixa skjuts. Inte helt omojligt, hoppas! Matchen igar var en av de roligaste jag har varit pa, av manga anledningar. Jeremys kompis Cole (?) kom pch snackade med oss efter typ halva matchen, och snackar med Jeremy om nagot som far oss att garva. Sen tar han itu med nagot som han ser som sitt kall for kvallen, att hooka up Hannah. Varje kille som gar forbi tar han tag i och sager till Hannah, do you see this guy? He's been eyeing you all night. Vissa killar verkar uppskatta det, andra, typ the freshmen, inte lika mycket. Nar han hare gatt igenom typ alla killar runt oss sa gar han ivag for att hitta fler. Nar matchen ar slut sa sager han, Ok it's me, I've been eyeing you all night. Hannah ler och borjar ga men da tar han tag i mig och sager, please tell your friend I'm serious. Tyvarr lyckades jag inte fixa ihop dem, men med tanke pa att han var nastan nykter och anda riktigt skum sa ar han kanske inte vad hon letar efter. Efter matchen aker jag, Tiffany, Sarah och Jeremy till skolan dar the Dance ar, och det var kuuuul! Iinte for stt jag kan dansa men det gjorde inte mycket, for manga amerikaner ar inte mycket battre. Jag vann nastan en ipod, det finns nagon har som heter Anna Beckman! Vad ar oddsen? De ropade ut att Anna Backman har vunnit ipoden, och med tanke pa att jag har blivit kallad Anna Backman hela aret sa ar det klart att jag och mina vanner reagerar. Det var inte troligt att det verkligen var jag som hade vunnit for jag hade inte kopt en san biljett som man behovde for att kunna vinna.

Idag har jag varit duktig och tvattat och stadat mitt rum. Skulle behova dammsuga men jag orkar inte. Jag vill umgas med antingen favortiamerikanen eller favorittysken, tyvarr sa ar jag stuck at the moment. Jag orkar inte ge nagra detaljer, det ar en sjukt trakig historia sa ni missar inget.
frida

oh, det låter som om du hade det sjukt kul!

min skola har inte homecoming förrän nästa vecka och skolan jag gick på innan jag flyttade hade homecoming samma helg som jag flyttade så jag missade det och satt och nästan grät hela lördagkvällen eftersom jag egentligen skulle varit på dansen med min pojkvän men istället satt hemma hos en ny främmande familj 500 km bort.

vi hade ett powder puff game igår, hahaha helt sjukt kul var det. ska ni ha det? eller har haft?

2009-09-27 @ 02:23:40
URL: http://allido.blogg.se/
Thea

heej, hur har du det? trivs du i din familj? :)

2009-09-28 @ 02:06:24
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
kusinen plöen

Jag saknar dina chokladbollar! <3

2009-09-28 @ 20:37:00
Kollegerna på hotellet!

Hej på dig!



Låter som du har hur kul som helst ju ;-) Här på hotellet går det sin gilla gång, men vi saknar vår Kajsa. Hoppas du mår jättebra och tar hand om dig ordentligt.



Många kramar från dina kollegor via Terese

2009-09-29 @ 17:29:08
Faster Kattis

Heej. Saknar åxå chokladbollar. Tänker på dej och din härliga dans och Johanna som skrattade. Det var roligt de...

Kram

2009-09-29 @ 20:31:27
Thea

Okej, de låter ju bra du! Min familj e trevlig, de försöker verkligen allt dom kan för att få mig att trivas, vilket är kanon :)

jaha okej, de låter inte lika kul haha.. va de mkt folk på eran dans? Asså de flesta går själva, elelr typ 50/50 som har partner resten går själva till den dansen. men har ändå riktigt snygga kläder, kläning och allt. våran match är på fredag :) längtar, men har du skaffat pojkvän? tyckte ja såg ngn ändring på facebook ;)

2009-09-30 @ 04:00:20
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: