I've met someone that makes me feel seasick

Kul att jag ar borta i tva dagar och inte nagon har kommenterat! Saknar ni mig alls? Jag har det iallafall sjukt bra for tillfallet. Jag vaknade typ 11 och spenderade typ en halvtimme eller mer med att forsoka fa tag pa min pappa, som tydligen inte ville prata med mig. Nar jag val fick tag pa honom sa var han inte hemma och det ar sinnessjukt dyrt att ringa till en mobil sa han sa att han skulle ringa men det drojde lange innan det blev av. Jag kunde bara prata med honom ett tag innan jag var tvungen att ga ivag pa roligare saker, och eftermiddagen blev valdigt lyckad. Jag hangde med en kille fran bussen, och nej, han ar inte en middleschooler. Det finns antagligen bara en senior som aker buss och det ar han. Tyvarr sa kan inte vi prata pa bussen for vi har assigned seats och han sitter langst bak och jag langst fram. Vi gjorde inget speciellt, gick runt i omradet, traffade nagra av hans kompisar och hans familj. Han ar verkligen jattegulligt och det ar inte svart att prata med honom om nagonting. Jag skulle gissa att han for tillfallet vet mer om mig an manga av er darhemma.

Bussresan igar var nagot speciellt men nu ska jag ata sa det far bli en annan gang, typ om en halvtimme.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: