I'm just trying to find a decent melody

Idag ar det den forsta september, min forsta och sista forsta forsta september i Great Falls, Montana. Hangde ni med? Antagligen, majoriteten som laser ar min slakt och ni ar ganska smarta faktist. Kul att vykorten borjar komma fram, det maste betyda att ovriga kort, samt fodelsedagskort kommer fram om typ fem dagar. Mamma, ditt kort skickades idag sa det kommer val om en och en halv vecka. Kanske i tid? Jag har inte haft matte sen skolan i Sverige slutade sa jag kan inte rakna langre. Inte for att det gor mig nat, Yearbookclass har fatt mig att forsta att jag vill halla pa med nat sant, men for det behover man ingen matte. Man borde atminstone inte gora det. Jag vet daremot inte vad man skulle kunna jobba med inom nat sant. Kul ar det. Igar fick vi se forsta versionen av hur omslaget kommer att se ut, och jag alskade det. Manga tyckte att det var skitfult men jag haller inte med, det har kommer bli den basta nagonsin.

Jag hatar Blackberryreklamen som kommer lite da och da. Det borjar med nagra valbekanta toner, minnen fran en av sommarens basta kvallar gor sig paminda och jag blir irriterad varje gang. Den paminner mig om att det skulle kunna upprepas, att avstandet antagligen inte ar mycket langre an strackan Stockholm-Goteborg. Att platsen ligger i det lilla landet Kanada ar ovasentligt. Att jag inte har rad med flygbiljetter ar ett problem som jag inte vill tanka pa. Att jag inte far aka nagonstans sjalv ar detaljer endast.
You know we'll go crazy if we don't go crazy tonight.

Ar det forresten nagon som har markt temat pa mina rubriker? Jag vet en som borde gora det men jag vet inte hur mycket han laser. Nu ska jag gora min lunch tills imorgon, visst ar jag duktig som inte koper pizza eller gar till Mickey D eller BK eller Taco John eller Papa John eller Taco Bell eller Arbys eller Pizza Hut eller Subway?
Hrvatski

Hur går det med skjutsarna och skolbussen? Har du hittat nån lift? Funderar på det där med att cykla till skolan, funkar det? Tänkte Skypa men det är ju det där med tidsskillnaden, vi verkar inte ha samma tider. /Pa

2009-09-02 @ 07:42:20
Mostera

Lilla kajsamajsan va Du är gullig som skickat 2! kort till mig, alldeles överväldigad!Thanks! Funderade faktiskt igår över Dina rubriker, är det nåt med låttitlar?? Pratade med potatisplockaren tillika brevbäraren, lite trött i kroppen efter en dag på posten och åkern. Lille Carl spelar förhoppningsvis i A-laget ikv. Jag och morfar ska kolla in hans talang...

Ha de bäst! Kramen

Mormor och morfar har läst Din blogg och hälsar så gott.

2009-09-02 @ 08:14:26
Plöen

Men subway är ju nice!!!!



/kalle

2009-09-02 @ 08:41:49
Anonym

En välbekant plats i New York dök upp i vår brevlåda igår!Tack för det.

Du får rapportera om postgången Sverige-USA är snabbare.



Bamsekram

Mam

2009-09-02 @ 17:07:07
Lisa

väldigt duktigt av dig kajsa. ge det en månad och du kommer vara stammis... (jag är skeptisk till allt vad nyttigt innebär)

2009-09-02 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: