If we weren't so alike you'd like me a whole lot more

Jeremy har borjat jobba och jag ar ensam. Jag har inga vanner, forutom utbytisarna och Tiffany. Inget fel pa dem, verkligen inte, men det kan ju vara kul att inte vara helt beroende av typ fyra pers. Visst finns det fler manniskor jag kan ringa men det kanns inte som att det ar vart det nar det inte ar folk jag klickar riktigt med. Jag ska forsoka vara cool svensk imorgon och fraga Travis om han vill hanga med mig i helgen. Travis ar i min Photography class och ar sjukt rolig och jag skulle garna lara kanna honom battre. Men jag ar feg. Vi far se. Han har bil vilket ar ett stort plus. Inte for att jag valjer mina vanner efter vad de ager men bor man pa den har sidan vattenpolen sa ar det en enorm fordel.

Idag hade vi cornation, dar man utsag Homecoming King and Queen. En blond tjej och en blond kille vann, vilket var kul for dem, sjalv hade jag aldrig sett dem forut. De enda jag kande igen av the royalty var Alex i Yearbook och en rodharig tjej i min English class som liknar Scarlett Johansson.

Jag och Sean har borjat pa var forsta Yearbook spread och jag ar jattetaggad, det kommer bli sa kul! Vi har massa bra ideer och all panik jag hade over att ha fatt en spread till forsta deadlinen har forsvunnit. Den kommer bli sjukt snygg, och resultatet far ni darhemma se nar jag kommer hem. Yearbook ar nog min favoritclass, vara lojligt kreativ och komma pa catchy headlines. Dataprogrammet vi anvander ar sa latt att inte ens jag kan gora nagot fel. Annat jag ska gora under aret ar en spread pa Sceinceclass, en pa Student Government, swim team, color guard (vad ar color guard??) och fixa nat kul till sista deadlinen i mars.

Jag vet inte vad mer jag ska saga, jag kan tyvarr inte lagga up bilderna som jag har pa Hallways forran jag vet om jag behover dem till Yearbook. Allt ar extremt hemligstamplat, jag far inte ens skriva har vilken farg omslaget har. Och jo jag fick en fraga om vem min Homecomingdate ar och jag kan beratta att det ar Jeremy. Montanaredneck is the way to go.
Hrvatski

Kul läs din blogg. En av höjdpunkterna på dagen faktiskt. Och då får du inte tro att jag lever ett tråkigt liv, inte alls. Här är det full rulle vill jag lova. Men här precis som hos dig händer inte mycket om man inte själv tar initiativet. Och jag föredrar att det händer nåt. I helgen ska jag åka till Istrien med en kompis och förmodligen bo hos en annan . Vi får se. Fast den jag ska bo hos vet inte om sin lycka ånnu.. Jag utgår från att lycka kommer att spridas när jag infinner mig.. Fräckt va?



Ha det Kram

2009-09-25 @ 07:26:32
Lidija

Hallå där, tycket om din blogg, du skriver fint att man nästan har lust att besöka landet!! :-))

Arbetar med din far på ambassaden, har två döttrar Danijela 22 och Ivana 18, som säkert skulle tycka det var kul att få kontakt med dig..

Hör av dig, och jag ser fram emot att läsa fortsättningen....

Kramar, Take care! Lidija

2009-09-25 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: