I am not afraid of anything in this world

Godmorgon Sverige! Eller godnatt kanske jag ska saga. Tankte bara beratta att jag lever. Jag har haft en jattebra helg, som till stora delar spenderades i en kallare nagra hus bort och med min favorittysk. Imorse missade jag skolbussen och en viss person skrattade for tydligen sag han mig nar jag insag att jag hade missat den. Skoldagen i ovrigt gick bra och efter skolan var det Video Produktion som gallde. Laxan ar nastan klar, vi kunde inte gora allt for lampan var borta. Jag var hemma hos syskonen och jag tog ganska lang tid pa mig for jag tyckte att det var roligare att hanga med Jeremy an att gora laxor. Tiffany holl inte med mig, hon blev irriterad I know you like to talk to my brother but I'm waiting here!!! De ar bada irriterade for att jag inte svarar pa min telefon nar de behover mig. Oftast slutar det med att de star och bankar pa dorren om de vill nagot. Det har iallafall hant Jeremy mer an en gang om vi sager sa. Tur att vi bor nara varandra. Pa onsdag blir jag hamtad i skolan av Jeremys kompis Chris, ska bli kul att traffa denna mytomspunna man. Om han ar singel eller inte aterstar att se, det ar mycket drama har i redneckland.

Jag har egentligen inte mycket att skriva om, eller jo men jag ar trott och orkar inte tanka. Det tar grymt mycket energi att lagga marke till sma saker i vardagen och forvandla det till roliga historier. Jag skulle kunna beratta om en kille i min Photography class. Han heter Travis och ar en sjukt harlig pojk, bade jag och Hannah skrattar oss igenom lektionerna, och hennes vardforaldrar har fatt mail om att vi pratar mycket pa lektionerna. Det gor vi, men vi har formagan att gora tva saker samtidigt. Vi fortjanar verkligen ingen tillsagelse. Okej ater till Travis. Travis ar en kille som inte alltid har turen pa sin sida. Just nu jobbar vi med pin hole cameras (vad heter det pa svenska?) och slutartid ar extremt viktigt. Travis har ett antal kolsvarta bilder, vilket betyder att bilden ar overexponerad, eller vita med graa skuggor, underexponerad. Idag sa glommer han nastan sin mobil, som jag har lanat for att mata tiden. Nar han springer forbi mig sa kor jag in en knytnave i magen pa honom for att stoppa honom, och han sager nat i stil med, vad skulle jag gora utan dig? Ja det undrar jag ocksa tanker jag, och torstig som jag var sa sager jag att jag kan ta lite av hans lifewater (typ saft, fast nyttigt enligt amerikanerna). No problems sager Travis och springer ivag igen. Kvar star jag med en nastan odrucken flaska lifewater och undrar vart han tog vagen. TRAVIS ropar jag men han har forsvunnit. Jag forsoker spring efter men han ar uppslukad av folkhavet. Stackarn blev nog torstig senare pa dagen, fast vi hade bara 7th kvar sa han overlevde nog. Jag far kopa honom en flaska imorgon. Det ar han vard.

Kul att jag bara behovde bli lite arg for att fa kommentarer, det uppskattas. Det ar bara en liten del som kommenterar, kan inte du som inte brukar kommentera beratta nagot om vem du ar? Jag ar nyfiken, och du vet faktist en hel del om mig. Om du vill sa kan du maila mig pa [email protected] Och familjen, hor av er om ni vill ha en date over Skype! Lordag och sondag brukar funka for mig. Hade gott och slang in en kommentar, annars kanske jag slutar skriva!

Papihrvatski

Hur kom du till skolan om du missade bussen undrar jag? Liftade med grannen? Sprang? Fick du skjuts av Paul? Skönt du slipper skolbussen men kan du inte skicka en bild på den? Den verkar ju trots allt vara ett ganska bra ställe att knyta kontakter på och är kanske värd att komma ihåg./Pa

2009-09-15 @ 17:15:52
kusinen plöen

Hej, skypedate på söndag? kl nio för oss och klockan.... ett tror jag hos dig? kram johanna

2009-09-15 @ 18:13:51
Anonym

Du skulle bara våga lägga ner bloggen!

2009-09-16 @ 21:09:47
Your Sistah!

Aloha!

En liten hälsning från soliga.. kalla Skara!

Jag, mami, morfar & Theo åkte och plockade svamp idag i nån skog påväg till Falköping, vet inte riktigt, men det visade sig att jag har en dold talang när det gäller trattkantareller! Plockade en halv korg och det är inte ens säsong för det! Herregud, jag börjar låta som en 40 plussare...

Aja, Theo tyckte det va kul men efter ett till åk dit med Bitta blev han helt slut så nu ligger han bakom mig på morfars säng, med morfar bredvid. Mamma tittar på Idol och jag bettar på att nån "Eddie" kommer vinna..

Imorrn ska vi till Lidköping (mamma ska klippa sig) och jag hoppas att jag får bränna lite traderapengar där!



Annars ska det bli lite kul å se din reaktion när du kommer hem till lägenheten - jag & mamma har stora planer! Framför allt jag, men vi får se hur det blir!



Mammas födelsedag va mysig, Bobbo och Sofie kom förbi och åt middag, men mami va lite trött (har hon sagt att hon har borrelia?)



Va konstigt, nu låter det som det händer jättemycket, men när man "lever det" känns det som inget händer..

Men ha det superbra om du åker till ett mall kolla hur mycket parfymen "Gaultier 2" kostar och en "Green Tea" av Elisabeth Arden tror jag .. du kommer känna igen doften från när vi bodde på lidingö.. HA det bra syrran och hälsa alla i Great Falls ta fler bilder till bloggen!!! Fattar ju inte hur det ser ut..



2009-09-17 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: