Cause you're there for me too



Okej jag kan inte vanda pa den av nagon anledning. Eller jag kan men den vander tillbaka. Det spelar ingen roll, nagon som kanner igen sig?



Great Falls fran flygplatsen, ser ni bergen i bakgrunden? Det ar coolt faktist, jag ser Rocky Mountains pa vag till skolan! Nagon annan som gor det?

Kande att jag maste lagga upp den har bilden aven om den ar dalig. Vet ni vem som bor dar? BONO! Hans grannar ar bland annat nagon Demi Moore, men vem ar det?

kusinen plöen

vad kul med bilder!!mer mer mer! :)

2009-09-03 @ 15:45:14
Anonym

Kajsa Majsa! Va roligt att se bilder =) nice place du hamnat på iaf. Å snart har du nog flera vänner med bil å då slipper du allt planerande och bussar. Själv sitter jag i regnigt skara, har stått min tredje dag på potatismaskinen haha bonnigare än så kan det inte bli ;) det går rätt bra måste jag säga i dag försökte jag leva mig ännu mera in i rollen som en å hade på mig kepsen plus hörselskydden under lunchen.. det var en syn det du! Imorgon drar jag å pappsen iväg till kreta en vecka lite hux flux sådär känns ganska så gött.. å när jag är hemma igen så är det bara ca två veckor kvar till min stora resa första stoppet är ju kina =) Fortsätt skriv du är himla duktig på det som min lilla mor sa. Har nog en del att ta igen om en vecka.. förresten, any hot guys at your school? Take care! Pussar Kramar Louise

2009-09-03 @ 19:22:53
Your Sistah!

Ja, jag vet att jag är sent ute men tvyär har jag inte följt din blogg (confessions of a bad sister!) men har kommit ikapp nu!

Måsta bara säga:

Bild 1: OMG.. kan inte fatta att du har varit där! och kan inte fatta att du inte kan vrida bilden!

1000 gånger coolare om du gör det!!!



Bild 2: Ser lite ut som pappas första bild av Iowa... lite 70tals stil i färgerna.. Tog du den från flyget?



Bild 3: Hallå!!! Demi Moore, med i Ghost?? (Inte för att jag har sett den men iallafall..) Gift med Ashton Kutcher??? Eller är dom?

Aja..



Hare bra!

2009-09-17 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: