You're the reason for all good that's in me

Den har helgen har varit lugn, och med tanke pa hur mycket energi jag har haft ar det nog bara bra. Igar var jag pa bio for forsta gangen sen jag kom hit. Salingen var liten, och platserna var inte numrerade, vilket betyder att nar vi kom, efter att reklamen hade borjar, sa var det omojligt for sex pers att hitta plats brevid varandra. Vi sag Couples Retreat som var kul, rekommenderas! Idag var jag ute och gick, och jag har hangt med Hannah. Hannah ar bast, och jag vet inte hur jag ska klara mig utan henne nar vi aker hem. Imorgon ska vi utbytisar presenteras for the SchoolBoard. Inte sa kul, jag hatar att prata infor folk. Iallafall viktigt folk. Mauro ska ocksa vara dar, Hannahs kompis, sa det ar ju trevligt. Jag ska vara social nu, men tank pa mig imorgon runt 15 eran tid, for da star jag pa busshallplatsen och fryser. 15.40 eran tid ar jag framme i skolan, sa da ar jag varm igen. Har jag sagt att jag gillar skolbussen nu? Det ar sant, de coola barnen sitter langst bak i bussen. Jag sitter langst bak i bussen (nastan) och jag sitter med enda senoirn pa bussen. Ser ni vad jag forsoker saga?
Hrvatska

Ja jag tänker på dig varje dag, inte bara kl 15. Fast du ska veta att nu är det kallt i Kroatien också. Bara 5 grader i morse. Så inte är det bara du som fryser.. Kram Pa

2009-10-13 @ 23:09:00
mam

Här snöade för första gången i morse! Som tur är det inte tillräckligt kallt så den låg inte kvar så länge.Men tillräckligt kallt för att behöva vantar när jag cyklar.

Hela hemmet är ett enda stort KAOS. Skickar bilder så du får se resultatet....

Kram kram

2009-10-14 @ 10:34:08
Åsa

Hej

I Skara hade vi -6 grader i morse. Huvva! I helgen hade vi 75-års kalas för Saras morfar på restaurang. Vi fick trerätters middag. Det var inte helt fel! Idag jobbar jag kväll. Det är inte lika kul. Du verkar trivas bra därborta. Vad skönt. Ha det så bra. Kram Åsa

2009-10-14 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: