They look up to the stars and wonder where you might be

Hannah har varit borta i nagra timmar och jag saknar henne. Jag har ingen att bomba med random texts nar jag har trakigt. Eller jag kan men jag far inget svar nar hon flyger.
Imorse pa bussen hade vi brandovning. Nar vi stannade pa North sa var alla tvugna att ga av, jag sitter langt bak i bussen sa det blev bakdorren for mig. Nar vi skulle gora om samma sak vid CMR sa slog jag huvudet i taket, det gjorde sjukt ont och en freshman som skulle hjalpa dem som behovde det skrattade at mig. Kul att jag som ar aldst av alla som aker ar den som behover hjalp. I'm from Sweden, I don't understand.

Tyskan idag var kul! Vi filmade reklamfilmer, och alla fick ett kladesplagg att gora reklam for. Jag, Lindsey och Megan fick en hatt. Snyggast var nog Nick, Nathan eller Austin. Nick hade en lang rod tyllkjol, Nathan enorma byxor och Austin hade lederhosliknande byxor med hangslen.
Austin, aven kand som Helmut, och jag vet inte vem.


Nathan och jag han inte namnet pa henne heller.



Lindsey, Austin, Megan, Okand. Det rosa pa Okand ar forresten Junios class Tshirt, och nej, vi fick inte valja farg.

Till Missoula aker jag med ms Britton och lite annat Rustler Journalism folk. Jag ar inte helt 100 pa vilka som ska med och inte, men jag tror att det ar fyra fran min yearbookclass, nagra fran den andra yearbook, lite Stampedemanniskor, samt nagra fran Great Falls High. Tur att vi inte har Crosstown den har veckan, for det da hade det inte varit kul att sitta instangd i en buss i tre timmar... Jag maste vara i skolan 6.45 imorgon, sa good night people, om nan timme eller tva, max tre men mojligtvis fyra.



Rebecca

Jag älskar din blogg! Försöker läsa den varje dag! Hoppas du har det bra och jag är ganska så avundsjuk på dig ska du veta! Kram /Rebecca från gamla klassen :)

2009-10-23 @ 12:41:47
Johanna P

Vacker hatt xD :) <3

2009-10-23 @ 18:16:12
malin i usa

tyskan här är jättelätt. hur går det med tyskan för dig då? :P är det lätt?

2009-10-26 @ 01:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: