Sverige!

Hej alla glada nu ar jag i Missoula! Det ar kallt, men om man haller sig inne sa ar det okay. Bussresan hit tog tre timmar. Jag kanner mig lite som en jag vet inte vad, jag hittade en dator som funkar i en affar och jag vet inte om jag bryter mot nagra regler, om jag har otur sa far jag aldrig komma tillbaka till Griz land. University of Montanas fooball lag heter Grizzlies om ni undrade. Nu ror sig folk mot utgangen sa vi hors

kollegerna

Hej där Kajsa!



Du verkar leva livet, det tycker jag att du ska göra. Usch inte kul att du har det kallt ju, men glöm inte att ta på dig underställ och dylikt så du inte går och blir sjuk.



Här är det som vanligt, lr inte riktigt. Inger ska sluta här, konstigt va??? Efter typ 15 år på hotellet. Men vi önskar henne lycka till för hon ska flytta till Jönköping, kommer ju närmare sitt barnbarn då ju.



Nä nu får jag jobba vidare, har frukost och det är lördagmorgon här... ;-) Hade hellre legat i sängen..



Må så gott och ta hand om dig.



Kramar i massor från Terese och alla dem andra på hotellet

2009-10-24 @ 08:43:12
Anna

Kaaajsa! Kul att läsa att du verkar ha det bra! Jag saknar molnby och alla gosiga tåg turer! Simma lungt så hörs vi snart igen :)

2009-10-26 @ 13:31:38
URL: http://aafrica.blogg.se/
uncle L

Hej lilla tös

Va go du är som skriver så duktigt,bra att det går så fint i skolan då kanske du får ett scholarship o får stanna ett år till (skoja bara)vi tänker på dig

ofta,ha det gött Kramar fr Skara

2009-10-27 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: