Life won't see the power you have lit inside of me

Vet ni vad det basta med idag ar? Det ar fredag. Typ. Jag ar ledig hela helgen, vilket ska bli sjukt skont. Jag ar helt slut. Inte for att jag har anstrangt mig. I helgen ska jag kanske traffa mina vanner fran tyskan, om det blire av sa ar det kul. Sandefur (jag ar inte hundra pa hans fornamn sa han gar under efternamn) ar jattekittlig. Du behover bara peta pa honom for att han ska bryta ihop. Det ar ganska smickrande att jag kan fa ner honom pa golvet, for han spelar football och ar storre an vad jag ar. Mina laxor for helgen ar att fota en rulle film och filma en trailer. Jag alskar mitt schema.

Det ar inte kallt har langre, utan svindlande 49 F ute. Jag borjar vanja mig vid F aven om jag fortfarande tycker att C ar coolare.
Hrvatska

Fahrenheit är väl ok. fast om du börjar tänka F är det kanske bäst att du omedelbart kommer hem. Då har det gått lite väl långt med anpassningen.. Har du ringt P? Om inte gör det! You wont regret it! Kram Pa

2009-10-15 @ 00:57:31
Thea

seriöst så är det så dumt system dom har.. med farnheit och med pounds och foot och allt sånt däringa. vi är så mkt smartare! :) lr vad tkr du ? ;)

2009-10-15 @ 01:21:46
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: