It's all better this way

Lite smaledsen idag men jag har en bra anledning att vara det. It's all for the best, and it's what I wanted. Igar var det Trick or Treat for Unicef med Key Club, vilket var kul. Jag traffade lite nytt folk, bland annat en jattetrevlig tjej som heter Echo som textade mig nar jag kom hem och vi kommer nog ses nagon dag. Fick skjuts hem av Megan fran tyskan, vet ni hur underbart det ar att folk har bil och kan skjutsa hem en nar det behovs. Idag ar jag ledig och sitter just nu och skypar med pappa. Det ar kul for han sager mycket roliga saker, mycket "fatherly advise" det kanske behovs just nu.

Jag vill ha glass, men jag vet inte hur jag ska fa tag i en blizzard.
Puss pa er darhemma!
Anonym

Hej kajsa majsa!

Usch ijanna mig, men det blir alltid battre, ska du se! Later som att du har det ratt sa bra gumman! skont a hora!

Sjalv har jag precis atit frukost o ska snart kla pa mig ngt som passar till bla himmel o sol men kalla vindar, inte jattevarmt har i Sydney men varmen kommer =)

Jag o Pillan forsoker nu att hitta ett jobb sa att vi kan stanna har i Manly, en liten stad vid stranden utanfor Sydney. Jattemysigt, sa forhoppningsvis loser sig allt med jobb ocksa!

Men vi har det himla skoj och livet ar ratt nice!

Ta hand om dig nu!!

Massor med Kramar Louise

2009-10-16 @ 01:30:30
kusinenplöen

Heej! :) våran dator har gått sönder!! :(!!!! Men iaf jag vill också skypa med dig!! Nu var det längesen!! <3

2009-10-17 @ 20:02:30
Sara Björs

Hej Kajsa! Vad roligt att läsa din blogg, det verkar vara en häftig upplevelse. Trivs du bra? :)

Kramar från Sara

2009-10-18 @ 14:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: