And if your vision falters along the stormy past, is just a moment that time will pass

Det regnar har! Mysigt. Jag var ute och gick, och det borjade litegrann, men jag tankte I'm from Sweden, this is nothing men vadergudarna bestamde att jag inte fick vara ute langre for det borjade riktigt rejalt sa jag gick hem.
Missoula igar var faktist riktigt kul! Jag hade forvantat mig att det skulle vara ratt lamt, men jag ville se lite mer av Montana an Great Falls. Jag hade fel, nar jag var klar sa var jag taggad pa Journalism School. University of Montana har en riktigt bra skola, och den ar helt nybyggd. Vi fick en rundtur och de kan gora live broadcasting och allt mojligt kul. Vi fick aven prata med delar av redaktionen pa deras tidning Montana Kaimin. Det skrivs en del om the Kaimin for tillfallet i massa olika tidningar, bland annat Sports Illustrated, for att U of Ms football team inte pratar med dem langre. Deras coach ar sur for att de publicerade en artikel om tva spelare som var inblandade i en assult (oversattning?) och darfor inte spelade tva matcher. Om deras sportjournalist staller en fraga pa presskonferenser och liknande sa far han ratt sa... intressanta svar. Om nagon fran en annan tidning staller samma fraga sa far den personen ett riktigt svar. Vi fick hora deras version av det hela, och eftersom de ar grymt skona sa var de inte oroliga. Infor en viktig match for ett tag sen sa gjorde de en profil pa motstandarnas tranare, och sa kommer de halla pa till coachen for Grizzlies ger upp och later spelarna prata med Kaimin igen.

Efterat gick vi och at, och sen sa kollade vi pa foton som har vunnit Pulitzerpriset. De aldsta var fran 1950 nagon gang, och det ar helt sjukt vad bra bilder det var. Vissa blev man helt rord av, och det var nastan sa att man ville grata. Andra var sa att man log nar man gick darifran. Tyvarr hann jag inte langre an typ 1995 for vi var tvungna att aka. Sag 2009, pa Obama for den var precis vid utgangen. Bussresan tillbaka var lang, men Montana ar en av de coolaste staterna som finns, sa jag satt och bara kollade ut for det vi akte igenom ar inget man hittar i Sverige vill jag lova. Tyvarr fick jag inga bra bilder, for av nagon ofattbar anledning sa gar det inte att ta bra bilder genom ett bussfonster.

Jag saknar min Hannah, men om tva dagar far jag traffa henne!!! Nu ska jag ha angest over nummer 6, what to do?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: