I want to make myself believe

Okay sa las forra inlagget, det skrevs i lordags och kom tydligen aldrig fram. Awell. Igar tankte jag skriva for jag hade en sjukt bra dag, har nog aldrig garvat sa mycket i skolan. Jag alskar min tyskaklass, de ar sma men gulliga. Pratade med Chance om Megan Fox, han blev knallrod i ansiktet och mumlade fram att, ja, hon ar snygg. sa forsokte han att fa samma effekt fran mig, men lyckades inte. Too bad. I vilket fall sa ar gardagen gamla nyheter, sa vi forflyttar oss till nutid, det vill saga idag. 

Det var kallt imorse, och pa tyskan borjade det snoa. Jag var hyperspeedad av nagon anledning och Megan hande kul at mig. Video Production inneholl roliga samtal och andra... mindre roliga. Det ar kul att umgas med killar som inte tanker pa att man ar dar. Vad som kom upp var nagot i stil med Guys think of sex every 5 seconds. Isn't it more? Deras hiphop diss var mycket underhallande. Efter skolan stannade jag kvar igen for att jobba i fotolabbet, tyvarr var vi inte ensamma, jag och Hannah, och sallskapet var inte vad vi hade hoppats pa. Nar vi var klara gick vi till BK i snoregn och det kan jag lova var inte kul alls. Vagen tillbaka var nnu varre for jag trampade i en vattenpol, och min fotter hade tygskor som sina Dagens Outfit. Key Club var kul idag, och vi har massa bra projekt pa gang. Hur mycket folk bryr sig om folket runt om kring sig har ar helt underbart, man blir rord. Pa fullaste allvar. Jag och Hannah blev hemskjutsade av Mauro, som ar en grymt trevlig kille. Han bor ratt nara mig, sa han slappte av Hannah forst. Jag var radd for att det skulle vara stelt att sitta i en bil med honom for vi har inte umgatts mer an typ 10 minuter och da har Hannah varit med, men det var inga problem alls. Han ska DJa pa Halloween Dance pa fredag, med hans kompis Zach. Zach vill ga pa college i Sverige sa jag ska lara honom svenska. 

Pa torsdag ska jag ga pa International Dinner, och ska ha med mig en svensk efterratt. Nu behover jag hjalp; vad ska jag gora?

Anonym

Kladdkaka!

2009-10-28 @ 12:35:41
Hrvatska

Hej min vän, nu har jag äntligen fixat mitt internet igen. Fått mobilt bredband. Funkar jättebra, ännu så länge i alla fall. Astrid har åkt. Trist. Det var mysigt att ha henne här, även om hon oturligt nog var sjuk.



Det går snabbt när du skriver. Inte säker på att jag hänger med i alla svängar. Fast det verkar som om nu trivs i alla fall och det är ju det viktigaste! Stor kram från Pa

2009-10-28 @ 19:53:29
johanna

Din chokladbollar ofc!!!

2009-10-29 @ 13:02:53
johanna

fast det kanske inte är svenskt? :P

2009-10-29 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: