I feel so much stronger now

Kul att ni skriver till mig, uppskattas verkligen! (Sarkasm, om nagon missade det)

De senaste tv dagarna har jag varit i skolan i over ett dygn totalt. Det betyder att jag har varit dar mer an vad jag har varit hemma. Jg har hangt med en svart kille som har blaa ogon, han ar cool. Yearbook Worknight gjorde jag nastan klart var spread som ska vara klar om tva dagar, och idag var jag pa football practice innan Key Club. Megan som ar i tva av mina klasser ar sjukt trevlig och det var kul men kallt. Nu ar jag trott. Nasta vecka ar det Halloween Dance och CROSSTOWN!!! Jag taggar redan, det ska bli sa sjukt kul. Om vi inte vinner den matchen sa vet jag inte vad jag gor. Vi borde vinna, de enda som har slagit oss den har sasongen ar Capital, och GFH ar inte halften sa bra. Kill the Bison!
mam

Kan förstå om du är lite trött, men nattarbete passar ju dig! Vad blir det för kostym till Hallowen?

Hemma målas det. Lite kvar...

Har ny mailadress, heter numera bara stina, även officiellt

Storkram på dig

2009-10-21 @ 08:46:59
Johanna P

Hej! Jag har inte kunnat kommenterat eftersom datan fortfarande är paj =/ (jag lånar Kalles när han inte ser.) Ha det bra!! <33 ;) Vill skypa med dig! Nu var det längesen!!

2009-10-21 @ 22:07:08
Johanna P

Hej! Jag har inte kunnat kommenterat eftersom datan fortfarande är paj =/ (jag lånar Kalles när han inte ser.) Ha det bra!! <33 ;) Vill skypa med dig! Nu var det längesen!!

2009-10-21 @ 22:12:09
Clara

Hej!



Jag följer din blogg. :) Bara så du vet...

2009-10-21 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: