How high can you fly with broken wings? Life is a journey, not a destination

Det regnade nagot sjukt mycket har imorse, det forsta jag gjorde nar jag gick utanfor dorren var att slanga ivag ett sms till Hannah, jag kanner mig som hemma igen! Det var riktigt trevlig anda imorse, for nar jag kommer till busshallplatsen, en lang promenad pa sakert 100 meter, sa ar en kille som heter Austin dar, och vi borjar prata om allt och inget. Han ar freshman och trodde att jag var en sophomore, tack for den! Han var trevlig och det ar ju aldrig fel att ha nagon att prata med pa morgonkvisten. Pa bussen traffade jag dagens fodelsedagsbarn Tiffany, GRATTIS! Nar vi kom fran till skolan sa fick jag dagens 20 minuter med Jeremy, som jobbar och jobbar och jobbar och inte har tid for mig, sa jag letar vanner. Fast om jag har tur sa kan jag aka med honom och hans kompis Chris med familj till en stuga i helgen nar de ska upp av nagon anledning som jag inte kommer ihag. Jag gick forbi dem na pa eftermiddagen och Kathy sa att jag var mer an valkommen att folja med, det ska vara akta Montananatur daruppe sa det vore kul, men jag maste prata med vardfamiljen om det, for jag maste sova over dar isafall. Om det inte borjar snoa for sa skulle de aka hem pa kvallen. Jag kommer att sova i talt isafall, vad sager ni om det?
Tillbaka till min dag i skolan, jag blev arg pa min tyskalarare men jag hann inte lata henne veta det for vi gick in i lockdown. Jag har ingen aning om vad poangen med en lockdown ar och ingen har brytt sig om att beratta for mig men vi drog ner alla persienner och slackte lampan och skulle inte oppna nar nagon knackade. Nat det var slut sa ringde the bell och det var dags for nasta class. I borjan av lektionen sa pratar jag med Nick, en freshman som ar sjukt rolig men valdigt speciell (mamma han kommer och bor hos oss nagon gang, han sa att han ville komma till Sverige sa jag bjod in honom, han ar ratt liten sa han far nog plats), och han bojer sig fram, petar mig i ogat och sager, "you've got something on your cheek". Jaha men varfor petar du mig i ogat da? Det later som att jag bara umgas med freshmen men det stammer inte. The freshmen jag kanner ar dock grymt skona sa det ar lugnt. Video produktion var som vanligt, och i slutet av the class sa snackar jag med Alex och det slutar med att han ater lunch med mig och Laura, och han fick mitt nummer. Jag gillar honom, han ar cool och lik mig pa manga satt, men inte utseendemassigt. Laura tittar pa mig nar vi gar till class och sager, another boy, don't you ever get enough? No, apperantly not, svarar jag.
I Yearbook saknade jag min vapendragare Sean som var pa fieldtrip i Yellowstone. Det var helt ok utan honom for det vara bara genomgang idag, inget jobb pa the pages. Jag var duktig och pratade med Austin som ska skriva om nar han var med och decorerade Hallways, jag sak kolla om jag kan lagga upp bilder for Junior hallway var riktigt cool, och den gick inte sonder som the Seniors gjorde. Seniors vann men jag tyckte att Juniors skulle ha vunnit, kanske for att jag ar en junior. Freshmenen gjorde ocksa ett riktigt bra jobb, med Piskande Piltradet och Hogwartsingang. De hade Harry Pottertema om ni inte forstod det. Seniors hade Dr. Seuss och vi coola juniors hade Alice i Underlandet. The sophomores var den enda som var dalig, de hade nat med superhjaltar tema, typ spindelmannen och Wonder Woman och de dar.

Titta ett helt inlagg om bara skolan! Efter skolan at jag, gick en tvatimmarspromenad och nu sitter jag har och laser om Robert Doisneau till min Photographyclass. Jag gillar verkligen honom, grymt coola bilder.
Baska Vode

Dobro Jutro!



Hej fran Baska Voda. Astrid sover fortfarande. Hon gick upp urtidigt igar och vi kom inte hit forran vid midnatt. Farfar halsar. Han gillar ditt lattflytande sprak. Jag ocksa. Nu ska vi ta en tur med den inhyrda bilen. Kram Pa

2009-10-01 @ 10:33:48
Thea

Knäppt! vilken har du i usa? jag fick min samtidigt som jag fick min utrese biljett. Kolla på det pappret så att inte din är där också, om du itne har den alltså.

2009-10-03 @ 15:30:25
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: