Good old days, the honest man, restless hearts, the promiseland

Middagen var sjukt lyckad. Eller det vet forresten inte jag for jag satt bara och hangde med coola manniskor, dvs Hannah, Mauro, Zach, Spencer och nagra utbytisar som kom och gick. Jag kan ga till Halloween Dance imorgon for Mauro raddar mig genom att skjutsa hem mig. Han bor typ tva kvarter ifran mig. Jag gjorde chokladmuffins fast som om de vore kladdkaka. Pappa, jag tror att du misstar mig for Astrid, for jag har aldrig bakat kladdkaka sjalv, jag bara ater dem. De tog slut iallafall. Det var nagon som hade gjort swedish meatballs, men de smakade inte som swedish. Awell, uppskattar att nagon anstrangde sig.
Imorgon ar end of quarter, och jag slutar 12.15! Amazingness! Pratade med min cordinator Judy och det ar inte omojligt for mig att aka till LA, sa jag ar jatteglad.

Jag vet inte vad som ar fel men jag ar sa glad, trots att mitt liv ar langt ifran perfekt. Jag har hittat min plats, och jag tanker stanna sa lange jag kan. Kanske kommer jag inte att kanna sahar om en manad, men tack vare att jag ar ratt bra pa att skriva dagbok och likande sa kommer det har aldrig att forsvinna. Jag kommer alltid att ha det har med mig, och vad som an hander sa vet jag att jag aldrig kommer angra att jag akte hit. Efter tva manader har jag redan forandrats sa mycket att jag inte vet vad jag skulle ha gjort om jag hade stannat kvar hemma. Alla ni som har minsta lilla tanke pa att aka, AK! Det finns inget som ger dig sa mycket. Jag sager inte att det ar latt, for det ar det verkligen inte, ibland ar det ett helvete, men det ar vart allt. Jag vet inte vem jag hade varit om jag aldrig hade akt, och jag vill inte veta. Antagligen samma trakiga person som innan. Jag har gjort och sagt saker har som jg bara hade onskat att jag vagat saga och gora hemma. 
Imorgon ar det Halloweendance, och mitt mal ar nummer 6, om inget battre kommer upp. Om det inte gar kan jag alltid hanga med Zach och Mauro som ska DJa. Life is good. 
Hrvatska

Härligt läsa din blogg. Fick mig att känna mig glad hela dagen..Kram Pa

2009-10-30 @ 05:29:21
mam

Kajsa Vad jag blir glad i hjärtat av att läsa vad du skiver! Men jag är inte förvånad. Det fanns en anledning till att jag (och din far) ville du att skulle åka....

Åka till LA???

Bamse kramar

2009-10-30 @ 08:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: