Cause you're the only one who knows what it's like to be me

Hej alla fans!
Nu sitter jag i kallaren hos min favorit HannahMontanaBanana och har det grymt. Igar var jag pa Mcdonalds for forsta gangen sen jag kom hit, och det var mycket godare an i Sverige for de hade inte lika mycket salt pa maten som hemma. Vi var i Helena, huvudstad i Montana, for att kolla pa football. Jaklar vad kul det var, riktigt bra var det. Vi motte Helena Capital som inte forlorat en match sen 2007 och har vunnit State fyra ar i rad. De har forfarande inte forlorat, vi forlorade med tva poang. Det som var samst var att vi var i anfall, och hade vi haft en minut till att spela pa sa hade vi vunnit. Jag borjar komma in i spelet och var riktigt taggad hela matchen, och nar vi ledde var jag en stolt Rustler. Jaja, vi tar dem i the playoffs.

Vad mer finns att beratta? Jag och Alex missade chansen att ses idag for att vi gick om varandra totalt, sa det var inte kul. Jag ar inte bra pa det sociala spelet men jag lar mig. Kanske. Vi ska ses imorgon istallet. Imorse blev jag vackt av Jeremy klockan halv 9 for att han skulle ivag med Chris och jag ville traffa honom innan han akte. Det var ingen langt men vi kommer att ses imorgon istallet, med lite tur. Annars har jag ju alltid min underbara Banana. Ni forstar inte hur glad jag ar att vi bada hamnade har i Smalltown, Montana. Jag har sa kul med henne, och jag forstar inte hur det ska bli nar vi inte langre kommer ses varje dag och ga i samma skola. Oktoberfest 2010!  Vi maste bara fixa ihop henne med nummer 5 sa leker livet till tusen.

Jag fick godis av min mamma idag, tack for det! Nancy gillade dem och halsar att du far skicka mer nar du vill.
Uncle Bromma

Kajsa

vad fantastiskt underbart av dig att ringa o gratta

Louise på hennes födelsedag igår. Hon blev verkligen

jätteglad. Läste bloggen idag och vi är glada över att

du verkar trivas så bra. När man är i ett främmande land

som USA så gäller det att fånga dagen och öppna sinnerna

gör intryck. Det verkar du göra galant. Farmor o farfar

kommer till Bromma idag ifrån Kroatien. Dom har ju varit

där i två veckor

2009-10-04 @ 11:01:52
Faster Kattis

kajsa. här är åxå vinter på väg...vill inte kallt.. men en sak undrar jag över.hur är dina föräldrar där borta. Hinner du träffa dom? Du verkar väldigt upptagen så jag undrar bara...förummar du dina värd föräldrar eller har har du så mkt att skriva om så du inte hinner berätta om hur bra de är...??? Kjell och Eva är nu åter i kalla sverige....Vilken chock kontrast i väder. Vi fixade verkligen trädgården i sista sekunden...snö kom igår och halka...

Kram på dej gumman sköt om dej...

2009-10-04 @ 15:04:33
Hrvatski

Ja nu är jag hemma i Zagreb igen, efter ett snabbt besök på kusten. Varmt och skönt var det, fick till och men en liten solbränna. Mor, far och Astrid hemma igen efter Kroatienbesöket. Det var kul. Inte badväder direkt men trevligt ändå. Kul höra att du blivit en verklig fotbollsfantast. Hur var Helena? Jag åker till Sverige på onsdag och ska bl.a stänga på Yxlan. Kommer du öht ihåg det stället? Kram Pa

2009-10-04 @ 18:09:45
Hrvatski

Ja nu är jag hemma i Zagreb igen, efter ett snabbt besök på kusten. Varmt och skönt var det, fick till och men en liten solbränna. Mor, far och Astrid hemma igen efter Kroatienbesöket. Det var kul. Inte badväder direkt men trevligt ändå. Kul höra att du blivit en verklig fotbollsfantast. Hur var Helena? Jag åker till Sverige på onsdag och ska bl.a stänga på Yxlan. Kommer du öht ihåg det stället? Kram Pa

2009-10-04 @ 18:10:10
valla hill

dobro jutro, dobar dan eller dobra vecer, välj det som passar, vi badade i b(l)aska voda, åkte snabbbil m nebo i du brovnik körde bil med Astrid o det var kul alltihopa, 26 grader varje dag. Våra resvänner blev avundsjuka eftersom frun undergår behandling o inte kunde följa med. Dom har ett barnbarn i USA vars blogg lyder: Johanaldenstig.blogg.se Han lär vara "segelfreak". Louise ville ha vårt sällskap t skolan i Ålsten. Här på Frysön gäller - på med långkalsingar o vinterdäck men bra iaf.

Hvala för dina bloggar ! Äva o Tjäll

2009-10-07 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: