Before you go, tell me what you see, when you read my mind

Kladdkaka it is! Och jag har andledning att vara glad, har pratat med Jeremy bade igar och idag och vi kommer nog kunna vara vanner, vilket jag ar jatteglad for. Med lite tur sa kanske jag slipper bussen snart, for Chris (Jeremys basta kompis) bor i Great Falls nu, och har bil. Please, my sweet boys, please. Jag tror att imorgon kommer att kunna beratta om jag har tur eller inte.

Jag lyckades overtala Austin att komma pa middagen imorgon, det kommer nog att bli kul. Hoppas kunna hanga med Hannah och Mauro men om inte det gar sa har jag fans i 3-4, dvs Chance och Austin. Mina pojkar!

Nu ska vi leka en lek. Med lite tur far jag atminstone ett svar. 5 december har vi Morp.
Vad ar Morp?
Ledtrad: Det ar en ordlek som forklarar en hel del.

Nu ska jag baka, och jag kanske uppdaterar senare om en intressant bilresa.

Puss och Kram!
Hrvatska

Grattis, vänner är som strumpor: man kan inte ha för många av dem! Dina kladdkakor är ju grymma, så de gör säkert tricket. /Pa

2009-10-29 @ 07:35:52
mam

Var jag överambitiös med mina förslag? Vem står för huvudrätten?

Höll tummarna för att chauffören plockade upp dig idag.

Kram kram

2009-10-29 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: