You can sew it up but you can still see the tear

Det har inte hant mycket idag. Missade first for att jag var och tog ett blodprov, Dille (ar inte det ett underbart efternamn?) fragade om det var for att jag var utlanning, och jag svarade att jag har HIV. Han trodde inte pa mig, sa det kandes ju bra. Forsov mig och vaknade 7.45 nar Nancy hade sagt att vi skulle aka sa jag korde in huvudet i duschen for att tvatta haret, nagot som var svart utan duschslang, drar pa mig klader och slanger i mig mina piller. Det tog mig 10 minuter fran att jag vaknade till dess att jag stod upp och sa att jag var klar att aka. Jag sprang ivag och sminkade mig nar jag kom till skolan. Dagen idag var ratt handelselos men imorgon blir desto roligare med forsta matchen i the playoffs. Jg kommer inte ihag vilka vi moter men vi har redan mott dem den har sasongen och vi vann sa jag ser inte varfor vi inte skulle vinna imorgon. Om vi inte vinner ar vi ute for sasongen. Exciting. Nu blev jag lite nervos faktist men det ska nog ga bra. Hannah har joinat teh swim team och jag vill ocksa gora nan sport men vet inte vad, for det enda som finns forutom simning ar basket. Hm. Kan nagon darhemma se mig som en grymt serios basketspelare?
Hrvatska

Varför inte simning? Verkar toppen! Då har ju du en sparringpartner också..



Kul prata med dig igår kväll. Det var en seg förkylning jag har. Fast inte riktigt allvarlig. Hade varit bättre att vara riktigt sjuk några dagar så att man måste stanna hemma från jobbet.. I förrgår var det Ericsson. Ikväll är det Volvo lastvagnar som gäller.. Kram Pa

2009-11-06 @ 04:56:07
mam

Varför inte utmana dig själv. Du kanske är som klippt och skuren för basket, men du vet inte om det än. Lite träning med bollen så.....

Annars kan du få användning av dina starka armar i bassängen

Har kollat in tröjan Jakten efter den kan börja.

Kram kram

2009-11-06 @ 09:09:58
johannaaa

Kanske inte basket... men dansare!!! :) Prata på skype i helgen? <3

2009-11-06 @ 16:16:03
Bitta

Tips från mig; fråga kusin L hon om nån veta allt om basketspelare ivf i staterna och collegespelare...

I morg åker jag till Wittstocksg och DU är inte där konstigt! Ska på förel och träffa söstera mi och systerdotter. Siktar på lite cinema, 3 filmer finns på listan.

Har lyssnat till körsång idag som var himla bra,det var Calleman & co i MV, till minne av Gustav II Adolf och hans äventyr i dimmiga Lutzen, remember? 1632...

Lycka till med ALLT, från shopping till skola till soc livet och allt där till!

STORA Kramen

Moster Di

2009-11-06 @ 20:41:15
aussie louise

Kajsa as a basket pro! Yeah! klart du ska gora en sport, gu va skoj! Lova att du gor det! har ar allt bra, solen lyser idag o det ar surf festival, jobbet knallar pa, packar klader dagarna i anda sa shopping suget har forsvunnit lite.. jobbigt. hahaha. kommer nog ngt mejl nar jag har tid. Internet ar ingen hog prioritet har..

Men tanker pa dig lilla kusin!

Ta hand om dig!

Stor Kram Louise

2009-11-07 @ 03:52:48
kalle

må snacka med dig nu... Om du har tid kom in på skype denna fina lördag!

2009-11-07 @ 10:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: