With pride and victory, that's our destiny

Om du inte laste rubriken, gor det. Om du gjorde det, las den igen. Och igen. Vad tror du att det betyder? Gissa!

VI VANN STATE! Det ar helt officiellt, vi ar bast i staten Montana. Det finns inget som beskriver stamningen nar vi pa laktaren borjar forsta pa allvar att vi kommer vinna, en bit in i 4th quarter. 28-14. Jag och Hannahs vardpappa springer in pa the field med resten av skolan, det var sa javla harligt. Jag springer och hoppar runt lite allmant, kramar Austin, och nar jag forsoker hitta Max som jag tappade bort sa blir jag knuffad bakat. Framfor mig radar hela laget upp sig for en gruppbild, och smart som jag ar sa hade jag kameran med mig, har ar resultatet!

Vi ar bast. Jag kan saga helt arligt att min skola ar bast. Att uppleva det har ar bland det coolaste jag har varit med om, att se de har stora killarna sta och grata for att de klarade det. Det gar inte att beskriva, you had to be there.
Hrvatska

Gratti! Grattis!!!!Nästan så jag själv började gråta jag också (fast bara nästan..) jag kan leva mig in i stämningen..



Skype på onsdag?/Pa

2009-11-23 @ 07:54:12
Amanda

Fan vad fett!! Lite synd att min skola inte har football..

2009-11-24 @ 03:27:39
URL: http://numb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: