The stars lean down to kiss you, and I lie awake and miss you

Tillbaka! Tva inlagg pa en dag, vad sags om det? Ganska bra va? Jag har ett sjukhusband pa armen, for jag skulle ta blodprov idag men det blev inget. Det betyder att jag kommer att missa 1st period. Sovmorgon! Pa en skoldag! Det har inte hant sen Karrtorp (vilket ar vad, ett halvar sen?).

Jag vet inte vad jag ska skriva om dagen idag. Det har inte hant jattemycket faktist. Jag skulle kunna fortsatta skriva om min underbara van Hannah men jag vill inte att det ska bli for mycket. Jag taggar med min nya Yearbook Partner infor Science#1, vi ska fota de kommande veckorna och det kommer att bli riktigt bra. Varan advisor, ms Britton ar nog den gulligaste lararen jag har. Igar fick vi Swedish Fish av en kille som jobbar pa forlaget som producerar boken, och da sa hon till mig att hon kommer sakna mig sa mycket nar jag ar borta och att hon ska skicka Swedish Fish hela tiden. Sean ska skicka Mountain Dew, och stoppa bomull i paketet sa att det inte fastnar i tullen. Med lite tur kan jag hanga med honom och Mary i helgen. Ska shoppa i helgen! Nar hande det sist? Jag kommer inte ihag men det kan ha varit i September.

Nej jag har inget kul att beratta, inget trakigt heller. Livet rullar och jag ska forsoka att inte bli intimidated (jag kan inte stava, och jag vet inte vad det heter pa svenska) av mr X nar han ska intervjuas for Yearbook. Godnatt alla, nu ska jag ga och lasa the Great Gatsby, och skriva uppsats till US History. Loads of fun...
mam

Vad det var roligt att prata med Dig!

Varför inget prov? Det är såå viktigt att det tas!! Kan du inte ta det nästa vecka istället? Om läkaren inte har tid, försökt gå till ngn annan

Kram kram

2009-11-05 @ 12:41:38
mam

Glömde...

Behöver du pengar till din stora shopping?

Vet du vad smm betydde förr i tiden?

2009-11-05 @ 12:43:47
Hrvatska

Bra du fick njuta av sovmorgon.. Men du tar väl proverna?



Ingen shopping? Utan abstinensbesvär? Bra, är min kommentar. Spar till NY som verkar komma närmare. Kram/Pa

2009-11-05 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: