So leave it behind 'cause we have the night to get away

Basta fragan den har veckan: Hur skrattar man dar du kommer ifran? Jag borjade skratta.

Igar var jag och bowlade med de tyska tjejerna. Jag kom tvaa forsta gangen och nar vi spelade i lag sa forlorade jag och Anne mot Hannah och Marie. Grymt kul var det iallafall. Snacket var Morp (reeeally?), hemma, hemlangtan och massa annat som jag inte kommer ihag. Kvallens roligaste var nar Hannah och Anne stod i ko for att kopa dricka och det var en gymkille framfor dem. "Jag vill kanna pa hans muskler" sager Hannah pa tyska, for att fa hora fran Marie nar de kommer tillbaka att han pratar tyska, for att han jobbar pa hennes gym. Piiiiinsamt!

Just nu sa skypar jag med min kanonkusin Johanna. De tapetserar om i TVrummet. Idag ar det mer Sverigeuppdatering an Montanaupdate for jag har inte gjort nagot an idag.
mam

Bredbandet är trasigt hemma. Därför tystnad från mig.

Nu har du ett fint v-rum att komma hem till inga stearin- eller tefläckar.....

Röran är fortfarande imponerade, men det blir i allafall lite bättre för varje dag. När är Morpen? Har du fixat klänning och blomma?

Älsakr dig och får allt oftare akuta "längtarefterKajsaattacker". Då tror jag du vet vad som händer...

kram kram kram

2009-11-16 @ 11:26:13
Thea

haha.. sånna dumma frågor får man ibland! r de många utbytesstudenter på din skola?

2009-11-17 @ 04:39:49
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: