Lat det aldrig ta slut

Det funkar i Video Production tydligen. Harligt. Jag har inte gjort nanting alls i helgen. Eller jo, jag var och sag The Blindside med min vardpappa. Den var riktigt bra, rekommenderas! Idag sa kommer Kevin hit och stannar over Thanksgiving. 
Annars hander det inte mycket. Jag hoppas att US Post kommer med ett paket till mig inom den narmsta framtiden, deet vore grymt.
faster Kattis

Det hoppas vi med ,så du får något svenskt att smaska på...

2009-11-23 @ 21:16:19
johanna

Skriv med stor rubrik när chokladen har kommit ;D <3

2009-11-23 @ 21:34:36
Mam

Ett stort grattis till vinsten. Vad roligt att du fick vara med om en stor seger!!!

Noterar att du använt en svensk rubrik...

Det är sååå roligt att prata med dig, det ger mersmak



Puss min pärla

2009-11-24 @ 08:37:16
Faster Kattis

Det hoppas vi med. Nu måste det väl ha kommit ditt goda paket. Eller så har någon tulltjänsteman ätit upp det....:)

2009-11-25 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: