I'm always gonna wanna make it move

Jag ar ganska serios med att forsoka komma med i basketlaget. Simning ar uteslutet, pappa, jag skrev att de vann state, gjorde jag inte det? Det betyder att de ar grymma. Bast i Montana, vilket kanske inte sager jattemycket med tanke pa att den inte ens bor en miljon manniskor har, men battre an Kajsa ar det definitvit. Jag ska kanske ivag och bowla ikvall, och igar var det match. Vi krossade Bozeman med 60-21. Haha. Varat enda hot ar egentligen Capital, jag tror inte att Big Sky fick en enda touchdown mot dem. Sjukt. Jag hangde med Hannah, Megan och Austin. Kommer ni ihag honom? Han ar med pa bild nagonstans med roda lederhosen. Han ar 15. Han ser verkligen inte ut som 15. Nu ska jag ata nagot for om man fryser sa ska man ata, sen bar det nog av till Starbucks. Stackars mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: