I'll watch the night turn light blue, but it's not the same without you, cause it takes two to whisper quietly

Vanilla Twilight ar en mysig sang, om jag hade mojlighet hade jag kopt den och tryckt in den i min ipod. Jag ska kopa en ny om inte alltfor lang tid, for jag kan fa 15% discount pa Apple! Det galler att kanna ratt folk. 

Min Hannah ar den basta som finns, jag skulle vara sa sjukt ensam utan henne. Att vi hade en san tur och hamna i samma stad, nar vi hade kunnat hamna precis vart som helst i detta stora land, det ar obegripligt. Nu maste jag dra for Paul behover datorn. Pussar!
Frösön

Nu kom snön !

Vem har kallast vi eller du ?



Godis att läsa K-bloggar!



EoK

2009-11-05 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: