I'd one of those bad days, yeah it left me a scar

Gah det ar helt obeskrivlig hur mycket folk det var pa bussen idag. Forst sa trodde jag att jag hade gatt pa fel buss men jag nar jag tittade langre bal sa sag jag Austin och lite andra valbekanta ansikten sa jag gick och satte mig sa langt bak det gick. Tydligen sa hade flyttat lite folk fran en buss till en annan. Underbart, jag som trodde att jag kunde fa sova pa bussen.

Igar stallde vi om klockan, och det ar sjukt vilken skillnad det blev, imorse nar jag gick till bussen sa var det sa ljust att jag trodde att jag hade forsovit mig. Sa var inte fallet, och det var ju skont. Vi bytte platser i tyskan idag sa Austin (inte samma som pa bussen) satt bakom mig, men bara typ en kvart for frau flyttade honom for att vi pratade for mycket. Det ar lugnt, vi kan prata fran hans nya plats ocksa. 
Den stora grejen har for tillfallet ar Morp, som ar Prom fast tjejen ska fraga killen och fixa allt. Harligt, precis vad jag vill just nu. Jag kommer inte fa en date for alla killar kommer att ta slut. De forsoker overtraffa varandra, det borjade med att folk klistrade fragan pa skapen, pa pepassembly var det en tjej som hade pratat med nagon ansvarig och fick prata i hogtalaren, de bad killen stalla sig upp innan hon stallde fragan. En annan fragade under matchen i fredags, hon hade snackat med the cheerleaders som gjorde det till en del av sin cheer och da sprang hon fram med en skylt. Den sista, och storsta snackisen an sa lange var en tjej som publicerade fragan i tidningen, tillsammans med massa bilder pa sig sjalv och pojkvannen. Cheersleadersen som jag hade lunch med idag blev helt "aaaaaawwwww". Vissa av dem ar en riktig pain, men Cree som ar andledningen till att jag hangde med dem ar riktigt gullig.

Jag har musikaliskt dalig fantasi, om nagon kunde ge mig lite lattips sa skulle jag bli glad.

En sak som jag maste beratta om ar dagens slag i magen. Jag var hungrig, som omvaxling, sa jag gick till en vending machine efter att ha atit upp min lunch och mitt snack fran the Deca. Jag stoppar in pengarna och trycker pa de ratta knapparna, och den snurrande grejen snurrar lite, men slapper inte ner nagot. Det ar inte forsta gangen det hander, sa jag stoppar i pengar igen, eftersom det oftast betyder att man far tva for en. Inget hander! Den lurar mig pa $1.50 (onyttigheter ar billigt overallt utom pa bio) och jag blir arg sa jag gar till the Office och hoppas nu pa att bli nerkallad sa att jag far tillbaka mina pengar. Ar det nagon som vet hur mycket jag forlorade? Jag har ingen koll pa vad kronan star i. Jag har inte koll pa mycket, men jag vet att jag kommer att sakna Friday Night Football (varfor har vi inte det i Sverige?)

Hrvatska

Du får väl hitta på ett eget fantasifullt sätt att fråga.. Fast ett litet kort duger säkert bra..



Kan upplysa om att dollarn står i 7 kronor ungefär. Betydligt bättre än bara för ett tag sedan. Kram Pa

2009-11-03 @ 23:50:53
Bengt

Ja du, nu har jag hittat sidan, och kollat upp senaste månaden, först av allt rosa är inte din färg.

Vad bra att du har det bra o trivs i kapitalismens hemland, det är väl inte utan att man är lite avundsjuk på er ungdomar.

Första snön har kommit idag, kallt o jävligt.

AIK tog guldet, Arsenal går bra, jag rör på mig så att skinnet inte blir för stort.

Annars är allt bra Carl-teo-tuss-tess hälsar.

Ha det bra och bjud inte ngn kille på MORP, det låter som en drog.

2009-11-04 @ 19:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: