I can't explain or understand... I just love you

PANIK! Jag var en komplett idiot och glomde att ta med pengar till skolan, och nar jag hittat nagon att lana pengar av sa ar biljetterna till State Football slutsalda! Vad ska jag gora? Vi spelar State, we have a shot at winning and I don't have a ticket! Jag kommer att behova aka tidigare till Helena dar matchen spelas, for att koa. JAG SKA IN! Jag har matt illa hela dagen pa grund av detta, vad ska jag gora? VAD?

Yearbook har forlorat mycket av sin charm, och jag inser hur mycket ms. Britton betyder for oss. Hon var borta forra veckan, och hon var inte har idag heller, och kommer inte vara det pa hela veckan. Vi har deadline pa tisdag och vi maste komma ut ur 5th och 6th for att fota forensics, men subs kan inte skriva passes tydligen. Jag vet inte vad vi ska gora, men vi kan inte inte ha bilder pa forensics. Tur att mina chemistrybilder blev grymma igar for annars hade vi haft sa mycket problem att det inte ens hade varit ett skamt. Lite mer ifran physics skulle inte vara fel heller, men dar har vi iallafall nanting. Nasta stora sak for mig kommer att bli att fa ihop hela Student Government pa en bild. Mission Impossible? Japp. Men jag ar ifran Sverige, sa jag kan gora vad som helst! Eller vad man nu ska saga. Jag fick hora "use the swedishness to kick som ass, student government are so full of themselves" Okay jag ska gora mitt basta...
Hrvatska

Tidsskillnaden är jobbig. Tänkte ringa dig igår men jag somnade redan vid tiotiden.. provar ikväll igen!Kram pa

2009-11-19 @ 07:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: