DELIVERY!

Jag alskar mina kusiner, ni ar bast! (Ja, jag har fatt paktet, nu kommer jag bli tjock och go, lagom till jul).

Vi har fatt en ny kattunge, hon heter Annie och ar jattegullig. Hon alskar mig, och sitter i mitt kna typ jamt. Igar var det yearbook deadline, och jag blev faktist klar, till skillnad fran vissa andra. Nasta uppdrag ar att intervjua student body president, och ta ner honom pa jorden. Hur det ska ga till pa en spread som handlar om student government och som i princip ar hans fansida har jag ingen aning om. Vi far val se, kanske sa tar jag och intervjua vicepresidenten istallet. Bara for att.

Idag blir det med storsta sannolikhet New Moon. Mysigt att kolla pa lite snygga killar ett par timmar.

Forresten sa har jag Thanksgiving Break nu, jag ar ledig for forsta gangen pa lange och det ar gott. Jag har ocksa fatt en julklapp av mina vardforaldrar. En ipod! Helt sjukt, 16gb med videokamera, bara sadar. Gott, med tanke pa att min gamla har ductape pa sig for att sitta ihop. Han ar lite sliten...

Happy Thanksgiving!
Johanna

Vad bra att dom har kommit! :) Fick du en ipod! :o KUL!! <33

2009-11-26 @ 17:50:35
Johanna

Glömde säga att dina kusiner älskar dig med!<3

2009-11-26 @ 21:49:08
m

En I-pod i julklapp,utan att det är jul!!!Vilken lycka!

Jättekramar



2009-11-27 @ 14:33:37
Joe

Haha min iPod skulle också behöva lite duct tape, men han lver än så länge och han är min bästa vän. Åkte du åt och handlade något under Black Friday? Jag bestämde mig för att jag inte ville bli nertrampad och dö så jag stannade hemma. Men du om du går på New Moon kan du väl slänga lite ruttna tomater på filmduken åt mig när Edward visas? Puss

2009-11-27 @ 18:59:47
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: