But I'll miss your arms around me

Josses vad trott jag ar! Men jag ar klar med the Great Gatsby, vilket betyder att jag kan ga och lagga mig tidigt ikvall, underbart. Datorerna har har inte samarbetat med mig pa ett tag men nu kan jag komma in pa samtliga (tva) datorer har hemma.

De tre sista lektionerna idag var jag ute och fotade stora delar av lektionen for yearbook. Den andra klassen jag fotade hade jag riktigt kul, for jag kanner en av killarna dar, och han ar sa grymt trevlig jamt. Spencer gjorde livet svart for mig genom att posa gaalet, jag kan forsoka fa hem nan av bilderna vi inte kommer anvanda i boken sa kan jag lagga upp dem. Jag har aven en bild pa Sean som maste upp men Mandy har den sa det ar lite problematiskt just nu. Igar var det Yearbook Worknite och det var sinnessjukt kul, jag larde Sean lite svenska och jag skrattade sa mycket att jag grat och hade stora andningssvarigheter sa jag var tvungen att ga ut och andas ett tag. Hans uttal var helt underbart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: