As many times as I blink I'll think of you tonight

Jag rakar veta att ni alskar mina busshistorier. Nu kommer den ni har vantat pa. Det utspelar sig inte pa bussen, men vad gor det?
Det hela hander pa lordag morgon, nar Paul tittar pa mig och undrar om jag har nagot jag vill beratta. Jeez, vad har jag gjort, vem har berattat, kommer de skicka hem mig, vd ar det som har hant??? Jag vet inte vad han pratar om for jag har skott mig ratt bra senaste tiden. Han visar mig ett brev fran skolan och jag borjar nastan skratta. Jag har blivit utslangd fran bussen i tre dagar. Varfor? Jag satt inte pa min plats. Nar? Tydligen sa var det i onsdags, och efter lite tankearbete sa kommer jag pa vad det ar som har hant. Nar jag gick pa bussen sa var det nagon som satt pa min plats. Jag tanker att det kan val inte spela nagon roll, och satter mig i satet framfor. Det ar flera som inte sitter pa sin plats, och darfor sa stannar den charmiga bussforaren efter ett tag och sager att alla som inte sitter pa sin plats ska flytta pa sig. Sagt och gjort, och jag tanker inte mer pa det, forran brevet kommer. Paul akte ner och snackade med dem och nu ar jag inte avkastad langre, men om jag inte skoter mig sa kommer jag bli avstangd i fem dagar nasta gang. Ojojoj.

Dagen idag var ratt lugn, jag spenderade stora delar av lunchen med lille Austin som nog har blivit dumpad av sin tjej. Stackars. Sen somnade jag nastan i US History fast vi kollade pa film med Jude Law som ar snygg! Sa trott var jag. Nu ska jag ringa en affar som saljer prom dresses, see y'all!

Hrvatska

Uj, uj vilken busig och olydig unge du är.. och vilka härliga regler de har.. Fast en bra historia är det i alla fall. Kram /Pa

2009-11-10 @ 08:06:25
Johannii

Vilka regler!! :O. <3

2009-11-10 @ 18:46:39
Uncle L

hallo

Hoppas du hittar en dress som du kan hyra,köpa låter dyrt.glöm inte att du ska ha en blommma kring

handleden & grabbhalvan ska ha en liknaden på kavaj

slaget.glöm inte att fota.Du kanske ska göra en film

av dina bussresor?Bono boys spelade inför Berlinmuren,20 år sen föll,dom frös.Förra veckan spelade dom inför 7 mille,konsert i LA+utube,dom e goa ha de gött vi tänker på dig

2009-11-10 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: