And I am still and wait here in here in the silence, until you come and sit a while with me

Jag har atit frukost och har egentligen inget att saga men jag vantar pa att Hannah ska bli klar i duschen sa jag har inget battre for mig. Matchen igar var inte sa latt som vi trodde att den skulle vara, men vi vann med 21-14. Det var lika stora delar av matchen, sen fick Helena High en touchdown, och vi svarade snabbt med tva, sa det var harligt. 4th quarter satt jag och pratade med Zach om Sverige och hur vi har det med sjukvard och bidrag och sa, han vet faktist riktigt mycket, mer an vad jag gor. Det var ratt intressant faktist. Nasta vecka blir det Capital, och det vet jag inte hur det kommer att ga, sarskilt med tanke pa att en av vara basta spelare blev skadad igar. Han hoppade pa kryckor och det ar verkligen inte bra for vi behover honom.

Idag ska jag kanske traffa Anne, och jag hoppas att det blir av. Skulle ha traffat Taylor men jag har inte hans nummer och nar vi snackade igar sa scorade vi en touchdown sa jag glomde att fraga. Nu ska jag lasa pa om gardagens match, byeee.

Joe

Men oj vad du var engagerad då :P Jag har bara varit på ett football game och ett powder puff game sedan jag kom hit.

2009-11-15 @ 00:44:15
URL: http://allido.blogg.se/
faster Kattis

Länge sedan jag skrev något och läste något, men det verkar som om du trivs som fisken för det mesta. Det känns betryggande för en faster. har varit ite och halkat runt med sawa i skogen. Får jaga henne mellan granar och tallar så hon inte äter..nåt olämpligt. Det resulterar att jag får med mig kvistar och spindelnät på kläder och ansikte.Det kom snö men det smälter bort igen. Jag tycker att den här tiden fram till Februari mest är en enda stor transportsträcka. Måste hitta på något kul. Kramar till dej Kajsen...

Kattis

2009-11-15 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: