Tell me what makes a man so I can get over you

Youtube på ipoden kan vara det bästa och sämsta jag är beroende av. Jag använder det mest till att lyssna på musik som jag inte har, bieffekten av detta blir att jag alltid har dåligt batteri. Det blir lite bättre av att jag har på löjligt dåligt ljus för då klarar den sig lite längre. Jag måste säga att fördelen slår allt för jag kan lyssna på alla låtar som finns! Just nu lyssnar jag på Westlife, vilka män! Texterna är otroligt underhållande;

Tell me what makes a man
Wanna give you all his heart
Smile when you're around
And cry when you're apart
If you know what makes a man
Wanna love you the way I do
Girl you gotta let me know
So I can get over you

Det är så pojkbandigt att man blir glad. Jag själv var inte riktigt besatt av någon av de stora pojkbanden när det begav sig, men under en period förra året så återupptäckte jag deras enorma charm. Då även en av mina stallvänner gillar pojkband, Backstreet Boys är hennes favoriter, blev det mycket sång under ridturerna. Det passade mycket bra med tanke på att det var sjukt mörk och omysigt. Jag kunde inte se mina fötter under dessa vinterkvällar och då är jag bara 1.62m lång. Vi skulle ha gått på BSBs konsert i Globen förra året, men det blev aldrig så. Det är ganska synd tycker jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: