Nordliga breddgrader

Jag är hos mina kusiner och hälsar på, det är mysigt. Troligtvis sista gången jag är här innan jag lämnar landet för att utforska det stora landet i väst, och särskilt då den stora staten i norr. Jag kanske ska färga håret när jag är här för det är verkligen behövligt. Imorse skulle jag raka benen, och när jag var klar skulle jag spola av dem. Sagt och gjort, jag ställer mig (påklädd) i duschen. Vrider oanande på vattnet samtidigt som jag håller slangen mot golvet. Då kommer bokstavligen en kalldusch över mig. Jag stänger av vattnet för att försöka förstå vad jag har gjort för fel. Det finns ju en liten spak osm man ställer in om man vill att vattnet ska komma genom slangen eller genom grejen i taket. Det pekar åt sidan, så logiskt sett så borde faktist vattnet komma genom slangen för jag tycker att den ska peka upp för att vattnet ska komma genom takgrejen men det gjorde det inte. Jag blev ganska blöt och fick ropa på Johanna. Hon blev lite fundersam när jag skrek att jag stod i duschen och behövde hjälp men sen skrattade hon. Med all rätt tycker jag.

När jag skulle flyga hit så var jag lite nervös, för jag har aldrig flugit utan min syster förut. Det gick faktist löjligt bra även om jag var sur på flygplatsen. Är det inte jättedåligt att man kan köpa smink och parfym med alla flyg, men inte godis? Jag hade gärna köpt lite sånt också, men det hade jag inte råd med. Jag ville bara ha mina lugnande M&Ms. Det fick jag inte. Funderade på att ställa till med en scen men jag insåg rätt fort jag inte skulle hinna, och om jag inte kan vinna så orkar jag inte bråka bara för att. Tur att pappa kommer hem nästa vecka, han ska köpa två halvkilos påsar. Han har nästan lovet det. Jag är en tjockis men jag är glad ändå.
Hanna

Hej!

Haha, ja det är lite speciellt:P

Självklart kan vi det;)

Ja, det är en jätte bra familj!:D hur är din? är du nöjd?

Vilket datum åker du?;)

2009-05-26 @ 22:51:49
URL: http://hannasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: