Nedräkning

Två prov kvar, sen är det klart för den här terminen. Nästa gång jag pluggar för ett prov kommer jag sitta på andra sidan Atlanten, i Great Falls, Montana. Min skola kommer att heta Charles M. Russell High School, home of the Rustlers (boskapstjuvarna, wohooo!) och mina skolfärger kommer att vara mörkgrön och guld. Det är rätt sjukt när man tänker på det. För fem månader sen hade jag inte en tanke på att åka och nu är det snart mindre än tre månader kvar. Sjukt, helt sjukt. Idag sas det högt för klassen, även om många redan visste.

Nästa problem blir alla miljoner papper. Jag har fortfarande inte fattat om VI ska betala Sevis Feen eller om CETUSA har gjort det. De snackade om nåt kvitto på mötet men vem som har eller ska betala är fortfarande ett mysterium som kan förstöra en hel del om det blir fel.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: