Be careful what you wish for 'cause you just might get it all

Jag antar att det här är helt normalt. Om jag var på väg att gifta mig skulle man säga att jag har kalla fötter. Det kanske heter så ändå, vad vet jag. Jag vågar knappt tänka tanken längre, för det enda jag kan se är det som känns fel. Vad är det som känns fel? Varför? Organisationen har inte gjort något som jag kan klaga på än så länge, staten har växt något enormt i mina ögon, och familjen verkar vara jättegullig. Ändå känns det som att jag håller på att begå mitt livs största misstag. Det ska inte vara så, jag önskar någon kunde säga åt mig vad jag ska göra. Eller ännu hellre ta bort känslan som förföljer mig som ett vidrigt spöke.
Idaiusa

hejhej, usch va tråkigt att läsa..

ja, vad ska man göra? och att allt egentligen är så bra? det är ju också konstigt men det kanske är det som är grejen.. att allt är så jävla bra och du kanske bara väntar på smällen? :P låter lite roligt men det är ganska logiskt om man tänker efter. det måste ju finnas en hake och det vet ju du också och det kanske e den du oroar dig för, du kanske hade förväntat dig att det inte skulle bli perfekt och nu när allt börjt så bra väntar du på det dåliga som kan inträffa.. hm jag vet inte, det var bara något som slog mig.

hur som helst, försök koppla av lite, tänk inte så mycket och njut av livet :D vi hare så jävla bra! :D

2009-05-08 @ 01:10:57
URL: http://idaeriksson.wordpress.com.
Anonym

2009-05-09 @ 00:50:36
Max

Det är lugnt. Man har sådana tankebanor också. Ena stunden undrar man vad fan man håller på med. Varför ska man lämna sitt liv här, när man har det så bra. Men nästa dag så vill man bara iväg. Det kommer i omgångar. Jag är däremot säker på att när man väl är där så kommer du inte ångra ett skit! :)

2009-05-09 @ 00:51:58
Johanna

Det är nästan konstigt om man inte känner så en endaste gång. Att lämna sitt liv och bo hos några främlingar i ett främmande land med ett annat språk och annan kultur är såklart jätteskrämmande. Men har du någon gång hört någon som sagt att det var deras livs misstag att åka iväg? Och hur många gånger har man inte hört om folk som tvekar, som börjar fundera vad det är de ger sig in på?

Kram! Det kommer gå över!!

2009-05-10 @ 10:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: