You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one

Blogg.se brakar med mig, och det ar inte kul. Konsekvensen av detta ar att jag helt har glomt vad jag tankte skriva. Oh well.


Tydligen sa maste man ladda over bilderna till datorn, det racker intemed att bara lagga dem pa ett jumpdrive. Good to know. Annie ar sjukt jobbig atm, hon vill sitta i mitt kna vilket ar okay, men nar hon borjar ata pa mina horlurar sa ar det inte lika kul, sa jag puttar ner henne. Tva sekunder senare ar hon uppe igen. Sa nu forsoker jag skramma bort henne men det funkar inte sa bra. Jag slanger henne till sangen som star bakom mig, och hennes ansiktsuttryck ar sa sjukt roligt nar hon flyger igenom luften.

Idag sa missade vi nastan hela 7th for alla utbytisar var och tog bilder i the Commands. Battre an US History maste jag saga. Har B dar nu, gott.

Jag har verkligen inget att beratta, forutom att Taylor nu ar back to normal. Inte for att jag tror att jag nagonsin berattade att han inte var det, men he's the guy I like again (not like that). Vi kopte saffran idag, och det ar sinnessjukt dyrt. $35 for ett gram! The lussebulls better be good.

 

Hrvatska

Jobbigt det verkar med katt..



Kul prata med dig. Fått paketet. Men jag väntar med att öppna ett tag. Tar nog inte med till Sverige. Spännande.. Börjar bli trött nu. Ska bli skönt med lov. Ha det vi hörs!/Pa

2009-12-11 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: