Will it make it easier on you now, you've got someone to blame

Imorgon! Jag ska ivag till Iowa, efter sa mycket om och men att det ett tag var sa att jag lika garna kunde ha satt mig pa planet till Stockholm igen. Ingen sno kan stoppa mig nagonsin! Och det kommer suga stenhart att komma tillbaka till denna stad igen men sant ar livet, forhoppningsvis blir det lite omrorning i grytan da. Om inte sa kommer ni snart att fa se mig hemma i Svealand igen.

Annars finns det inte mycket att beratta, om jag kan sa uppdaterar jag i IOWA nasta gang. Can't wait!

Before I forget, ja, jag har fatt julkort! Louise, du ar ungefar lika brun som jag ar blek, tycker att du kan dela med dig, snalla? Naha, men jag smalter in bra i snon som det ar nu, sa laget ar lugnt. Moster, kortet fran dig kom ca en timme efter att vi hade pratat, och jag fick paket fran mamma igar. Det var sa gott att jag inte visste vad jag gjorde ett tag. Grovt brod, sa lojligt gott!

Puss och godnatt, nu ska jag hanga runt ett tag innan det blir till att sova. IOWA HERE I COME!!!
Mostera

Å så gott att Du kommer iväg! Bara njut nu och låt dem krama DIG mycket, för det behöver Du nu!

Luftkram

Moster

2009-12-28 @ 08:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: