Look to my right and I see the Hollywood sign

Det kanns som att jag ska borja asgarva men jag vet verkligen inte varfor. Jag har blivit grym pa att skriva pa datorn med en katt pa armen. Det ar som en bebis.

Vad ska man saga om dagen idag? Lovar att ni ska fa en Dagens Outfit bild, kan ju saga att Austin borjade skratta nar han sag mig imorse. Det var -26 F imorse! Jag har liksom aldrig under min livstid upplevt nagot sant, det ar helt sinnesjukt. Jag kan inte slappa det. Det ar liksom inte manskligt. Pa fredag sa kommer det vara runt -60 om man raknar med vinden. Det blaser jamt har. Varje dag. Jag har gnallt pa vadret hela dagen, och folk gor vad de kan for att halla mig pa bra humor. For forsta gangen nagonsin blev jag klar med vad som skulle gorasi Photography i tid utan att behova stanna efter skolan. Har ar resultatet av photoshop uppgiften. Jag hade inte tillrackligt med energi for att farglagga snyggt sa det fick bli fult istallet, men jag bryr mig faktist inte alls. Det ar Austin (inte killen pa bussen) som hanger i linsen. Jag ar inte jattenojd med det duger.


Bilden pa Austin ar med pa alla bilder faktist, tre stycken var det den har gangen. En ar en sepiatone, den tredje ar en double exposure som ar gjord i morkrummet. Den ar faktist cool, fast nagon gjorde en scratch pa den, sa det ser ut som att han har en ring pa sig.

Austin sitter bakom mig i tyskan, och den senaste veckan har han varit besatt av mitt har. Eller inte riktigt, men han pillar i mitt har och drar i det (hello second grade) och sager varannan minut "you've got really thick hair." Eeh?
Mitt stalkerarbete med en viss rodharig pojk forsatter. Skickade en note till honom och bad honom komma och prata med mig i borjan av hans lunch men han kom aldrig. Sag honom inte pa resten av dagen sa jag kunde inte bestamma nar jag ska gora om intervjun. Deadline is coming up, helloooo? Nasta steg ar att fa ihop bra quotes from folk i student government som inte ar officers, har en av sex an sa lange.

Hrvatska

Du kommer nog aldrig att frysa hemma i Sverige mer..På med långkallingarna!/Pa

2009-12-09 @ 06:32:36
Mostera

GRATTIS ANNA-Kajsa på namnsdagen!

Nu e de nästa rekord, tre livstecken från mig på lika många dagar...

Ha de bäst gumman, och glöm inte långkallingarna!!!

KRAMEN

/B

2009-12-09 @ 08:15:21
mam

-26! Jag ska nog sluta klaga på våra usla +2 och regn. Har upplevt den kylan i Moskva,

(OBS mamma kommentar) Se upp med förfrysning

Bilden ger mersmak. Jag vill se fler!

Och så till sist Ett BAMSE grattis på namnsdagen, min pärla Fira stort!



Kramar



Kram

2009-12-09 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: