Is it getting better? Or do you feel the same?

Under nagra mindre roliga timmar, typ ett dygn, sa var jag radd att jag skulle behova aka hem. Jag tror att det varsta ar over, jag menar, det lar knappast vara sa att jag far A+ men jag har raddat mig fran the world of Fs. Allt tack vare hjalp fran Sean, hans kusin och en tjej som jag tror heter Brittany. Wow jag star i enorm tacksamhetsskuld. De fick lite Marabou, och Sean gillade det.

Jag intervjuade tva personer for Yearbook idag, och ska antagligen gora en till, minst, imorgon. Med lite tur sa ar det Student Government mote sa att jag kan fa lite bilder och prata med lite allmant folk. Jag har en ovana att hoppa in i en kille som heter Tim. Han ar den enda jag har traffat och pratat mer med av alla dem, sa nar jag ser honom och undrar nagot, sa hoppar jag fram och har mer an en gang lyckats skramma pojken. Han skulle aldrig visa nagot om jag ska vara arlig, men jag vet battre. Inbillar jag mig. 

mam

Jag kände igen textraden direkt idag!

Julkänslan börjar krypa sig på allt mer, med julsaker, julfester och julbord. Då kommer även tankarna kring julklappar. Är önskelistan till tomten skickad?



PoK

2009-12-04 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: