I, am so much like you, caught in a moment, coming unglued

Ah jag vill bara gnalla, men det skulle ingen vilja hora pa sa jag skippar nog det for ett tag. Ingen orkar lyssna anda.

Imorse sa somnade jag pa bussen. Jag visste inte att jag sov forran vi nastan ar framme vid CMR och Austin petar pa mig for att kolla om jag ar vaken. Han hade viftat framfor ogonen pa mig och jag hade inte reagerat sa han vackte mig. Tur det, bussforaren hade nog inte markt om jag satt kvar och jag hade fatt hanga i var-nu-bussarna-hanger-pa dagarna hela dagen. Det hade sakert blivit en rolig historia.

Efter skolan sa stannade jag i skolan for att framkalla mina bilder som jag tog igar tror jag att det var. Vissa blev riktigt bra faktist. Shelby som hade 7th open sa att hon kunde gora nagra at mig for vi hade 6 optimum som var due idag och jag hade inte nagon. Jag hittade en som inte var sa lyckad, men eftersom det inte fanns nagra fler i vattenbadet sa antog jag att hon inte hade hunnit gora nagra fler. Men nar jag stadar undan sa hittar jag nagra jattebra som inte jag hade gjort, men som var fran min film. Tyvarr var det samma som jag hade gjort... Nagot som var smickrande var att hennes bilder sag typ ut som mina, och hon ar grym pa allt som har med art att gora. Den har rullen blev riktigt lyckad, jag har sarskilt en pa en trappa som jag alskar. Maste gora en till, sen sa ar jag klar och kommer inte att fa F. Tycker att jag ska fa A pa det har, och tror att mrs. Jacobs kommer att ge mig bra betyg faktist. Kul att det gar bra i nagot amne, pa US History projektet sa fick jag D... (note to anyone: I still have a B in the class, so no sending me home please!).

Annars sa har jag inget kul att beratta, utom att det ar forsta basketmatchen for sasongen imorgon. Hoppas att kunna ga pa det, skulle vara kul. Ska isafall ata mr Lathrops popcorn, som ska vara de basta i Class AA Basketball. Pa tal om sport sa bestallde jag State Football hoddie igar, men glomde att lamna in swineflu sa jag vet inte om jag kommer att kunna vaccinera mig. Fast om alla andra vaccinerar sig sa finns det ju ingen som jag kan fa det ifran, eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: