I always needed time on my own, I never thought I needed you there when I cry

Jag maste val uppdatera och beratta om Morp, det har ju faktist gatt nagra dagar nu. Vad ska man saga? Jag hade jattekul. Speciellt att fa en blick fran nagon som jag inte bryr mig om langre, men om denna nagon kan saga samma sak tror jag inte. Kvallen borjade runt 4.30, nar jag akte over till Mary. Vi spelade Kalaha (hur lange sen var det inte sen man spelade Kalaha?) som heter Mancula har. Eller nat annat, det borjade pa M iallafall. Det var grymt kul faktist, Mary ar grym. Vid typ 6 kommer hennes kompisar och hamtar oss och vi aker till Howard's och spelar pool. "We're the only ones I know who actually does this" sa James, som var killen i ganget. Jag fick det aldrig klart for mig om han var Vals kille eller inte. Nar vi hade atit pizza (tunnbottnad!!) sa kom Vals mamma och hamtade oss, och vi akte forbi hemma hos dem for Val och James ville kolla deras Farmville. Haha. Nasta stop var Paris Gibson Education Center. Det var inte alltfor populart att Morp skulle hallas dar. Som en tjej i min Yearbook class sa, "It's at Paris? Great, we're all gonna end up pregnant!" Jag ar inte gravid, jag lovar. Parismanniskorna var inte dar och det var nog bra, for vi hade blivit gravida.

Jag traffar Tiffany som kommer och kramar mig, hon var inte alltfor nojd med hennes brors date. Jag hanger med Mary och vanner, Heather ar nog den enda som jag inte har namnt an, tills jag far ett text fran Hannah att hon ar dar. Jag pratar med Mauro som ska skjutsa hem mig, han var grymt snygg med affro kvallen till ara. Vi dansar hela kvallen typ, och alla som skrattar nar ni tanker pa hur jag dansar: De andra ar inte mycket battre, det kravs inte mycket talang for att grinda. Det var ratt kul, de spelade Macarena eller vad den nu heter, och vi som var nara the DJs borjade kora macarena dansen,och det var typ tre, fyra rader med folk som faktist kom ihag den. Jag forsokte bugga med Sam, Hannahs date, men vi gav upp ratt fort. Nar Hannah var och pratade med Mauro sa slappte vi loss till Party in the USA. Miiiiiiley! Nar vi gick pa toa sa gor vi en otrevlig upptackt.
1. Dorrarna ar ungefar halften sa hoga som en normal dorr, man ser utan problem huvudet pa stackaren som sitter dar.
2. Dorrarna gar inte att lasa.
Detta loser vi genom att halla i dorren at varandra, vi ar inte sa pryda att vi faktist bryr oss, men det hade varit trevligt att kunna ga pa toa utan sallskap om man skulle behova det.

Nar kvallen var slut forsokte jag hjalpa Zach och Mauro att plocka undan, eftersom de DJar sa maste de gora det, men inser fort att jag gor mer skada an nytta, sa jag gar runt och latsas som att jag har en anledning att vara kvar. Det hade jag faktist, Mauro skulle inte ha lamnat Zach med alla sladdar och hogtalare. Sa fort jag tog tag i en sladd som vagde typ ingenting och la den i Zachs truck eller vad det nu ar, sa var de sa sjukt tacksamma att man kunde tro att jag hade raddat kvallen. Nar de var klara sa aker vi hem till Zach for att lamna av nagra lampor, innan Mauro kor hem mig. Trott var jag, och sov till 12 dagen efter.
Jonatan

Tack så mycket! Jaa jag ser framemot att träffa nya familjen och sådär, vet inte mycket om dom än men förhoppningsvis får jag reda på mer snart!



Hoppas du har det bra i Montana!

2009-12-08 @ 05:57:47
Hrvatska

Du verkar ha haft det ganska bra på MORP. Det är kul när såna där gamla danser kan återupplivas.! Ingen Macarena här, fast snart lär det bli dans kring granen. Kram pa

2009-12-08 @ 19:17:47
Geberts

Hej Kajsa!

Kul att läsa lite om hur du har det. Här i Stockholm är det grått och trist, jag Kerstin har varit på bio med Stina och sett en jättebra film. Matlagning i två timmar! Anton håller som bäst på att fylla i alla papper för att åka över Atlanten nästa år. Du lär nog få en del frågor. Med de andra är allt bara bra, svininfluensan har hitills hållit sig på avstånd.

Ha det bra!

2009-12-08 @ 22:02:43
Johannii

Hej!! Hahahaaaa din kroatien dans!!!!!!!! hahahahahah <3 saknar dig!!

2009-12-09 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: