And I could write a song, a hundred miles long, well that's where I belong and you belong with me

Mina uppdateringar suger, sorry! Det ar inte mycket intressant inte. Idag sa har jag pratat med tva killar i Student Government, jag tog ut dem fran sin Weighttraining class. Trevliga, bada tva tyvarr sa far man samma svar vilken fraga man an staller. Imorgon ar det Morp och jag ska aka och spela pool med Mary och hennes vanner innan, och sen sa ar det bara fragan om hur jag ska komma hem. Jaja det loser sig val tror jag.

Nu ar kylan har pa fullaste allvar. Igar morse var bussen sen, och ********* vad kallt det var! Jag tappade nastan kanseln i benen, men som tur ar sa sitter jag pa heatern i bussen. Ja, jag vet vad jg skrev, min plats ar det som ar ovanfor heatern. Det snalas inte med den kan jag saga, jag vantar pa den dag da mina jeans borjar brinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: