Montana!!

Jag ar framme i Montana och det ar sa fint har. Det ar varmt men inte lika jobbigt varmt som det var i New York City utan sa att det ar skont och det gillar jag. Enligt datan sa ar det 86 F har men jag vet inte hur mycket deet ar i svenska grader. Idag var jag pa skolan och sag stengrejen i designen! Jag satt och log som en idiot hela tiden, allt finns pa riktigt och det var sa kul att vara dar. Pa tisdag sak jag dit och valja kurser, hoppas att det inte ar for seriost. Kommentera och beratta vad ni gor for jag kommer inte in pa Facebook sa jag har ingen koll pa vad som hander. Sorry om det inte var sa mycket info men vi ska aka till Paul pa jobbet nu, kanske kan skriva mer sen.
Amanda

Kul :) Har det bra här hemma men saknar dig, du kanske akn lägga upp lita bilder så man kan se hur det ser ut?

2009-08-23 @ 03:40:48
Wittstocksgatan

Hallo! Här sitter vi, alla har nästan ätit frukost (except callebanan) igår va vi på coldplay, vilket va grymt ;) grymt bra show. Jag å din mor såg väl inte sådär jätte mycket men min lille lillebror du vet lyfte upp mig så jag fick se lite iaf =) Jag ska nog stanna en natt till här men bror och far åker hem idag. Va bra att du har det så bra, det är lite tomt här! skriv mer vi vill läsa! Massa Kramar från oss!! We Love You!

2009-08-23 @ 11:17:27
Louisa & Ebba

KAJSA!!! jag och ebba står och gräddar pannkakor i hennes kök just nu, ebba står och dansar till lady gagas discostick, behöver jag säga nåt mer? vi saknar dig så jäkla mycket och hoppas att du har det grymt!!! vi sitter inne på victoria's secret och tittar på grejer vi vill attdu ska köpa :) heheh. men det hade du väl räknat med.. du måste skriva varje dag så vi vet vad du håller på med. och ta BILDER! och njut! vi saknar dig, tusen pussar och kramar från Louisa och Ebba.

2009-08-23 @ 13:04:02
plöen

Hej. Kul att höra att du ler. Här hemma lyser solen i jämtland idag. men det har regnat så markerna är totalt sura...likaså är vi. har tvingat kalle att klippa gräset. johanna har krattat gräs i 2 sekunder. Vi var paå surströmmings fest igår.Det smakar så man vet inte vad man ska tycka. Både gott och äckligt på samma gång. Mormor och morfar kom förbi och de kom hem från Yxlan igår. Johan är och testar den förbaskade bubblan han äntligen blivit klar med. Den har stulit nog med tid från familjen denna sommar.Vi är så avis på dej för att du är där du är... Allt verkar ok tycker vi. Kul för dej.

Kramar från oss. I Östersund

2009-08-23 @ 13:57:20
Mostera

Hej Kajsamajsa! Såå gott att höra att allt är so good with you!=) Det här året kommer att bli toppen! Kan hälsa från Fatima och Putte träffade dem i lördags! Helgen har varit ok, lite jobb och lite sol på ballkongen + några promenader i skogen med Teo! Ha de´bäst gumman! Keep in touch!

Kramen från mostera

2009-08-24 @ 07:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: