Flash bulbs purple irises the camera can't see

Idag har varit en lugn dag, jag sov till typ halv 11. Jag har blivit beroende av somn sen jag kom hit. Det ar gott att sova och nar jag vaknar finns det alltid frukost. Idag blev det lite olika sorters mackor, som Lenders bagels. De ar sa sjukt goda att jag skulle kunna leva pa dem. Jag brukar ha med mig dem till lunch, tillsammans med typ applen och lite annat. Jag koper inte lunch i skolan for det ar inte vart att lagga 3 dollar pa mat som inte ar god. Ett av mina projekt i veckan ska bli att folja min farbrors rad och hitta nagon med korkort som kan kora mig till skolan. Bussen kommer fram typ en halvtimme innan man borjar sa det ar jattetrakigt. Fast imorgon blir nog bra for jag ska traffa Marie innan skolan, hon ar ocksa ett av de gula bussarnas offer.

Idag har jag hangt med Hannah igen, vi tog massa kort pa oss sjalva och jag maste saga att vi var sjukt snygga. Med lite tur kommer de upp pa Facebook snart, jag har ingen makt over det for det var Hannahs kamera vi anvande.

Juste, jag har glomt att beratta att det ar en reklam har med svensk musik pa! Eller jag kanske har berattat det, jag kommer inte ihag allt. Jag blev jatteforvanad nar jag horde den forsta gangen, det tog ett tag innan jag kopplade. Jag ar inte 100 pa vilken lat det ar for det ar inte riktigt min typ av musik, men nagon darhemma kanske vet? Ga in pa Youtube och sok pa Radioshack Commercial sa borde den komma upp. Svensk musik forfoljer mig, nar jag var pa mote hos min cordinators kollega sa var Boten Anna det forsta jag horde nar de satte pa musik, for pa engelska sen pa svenska! Det var ratt kul, de alskar Basshunter. Sjalv tycker jag att han ar saaa 2007 eller nar laten nu var som storst i Sverige.
Hrvatski

Håller med din farbror. Det borde finnas nån i närheten som du kan lifta med. Det är bara att vara lite gåpåig och fråga. De dagar det inte funkar med lift får du väl helt enkelt snacka med småkidsen. De kan ju vara rätt roliga på sitt sätt och tycker säkert att du är häftig som kommer från nåt annat land... If you can´t beat them join them!



Zagreb fint nu. Härligt väder och trevliga och levnadsglada människor../Pa

2009-08-31 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: